قیمت رزین پلی استر غیر اشباع قایق

قیمت رزین پلی استر قایق غیر اشباع بسته به کیفیت، نوع برند، حجم بسته بندی و نوع رزین متفاوت می باشد علاوه بر این میزان عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی کشور هم روی قیمت تاثیر گذار می باشند.

رزین پلی استر جزو رزین مصنوعی می باشد که از واکنش الکل های چند عاملی و اسید های آلی دو عاملی و ترکیب مالئیک انیدرید بدست می آید.

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع قایق

بررسی کاربرد رزین پلی استر در صنایع

بررسی کاربرد رزین پلی استر در صنایع


کاربرد رزین پلی استر در صنایع شامل گزینه های زیر می شوند:

  • برای ساخت قالب های دقیق مدل سازی، قالب های عمومی و در صنعت سرامیک سازی کاربرد دارد.
  • در صنعت مجسمه سازی، واشر سازی، روان کننده ها و جدا کننده ها، ورق های طلاکوبی، قالب های مقاوم در برابر کشش، ریخته گرهای سریع و مکرر استفاده می شود.

رزین ماده ای مایع می باشد و هنگامی که با هاردنر ترکیب می شود به حالت ژله ای در می آید تا سخت و محکم شود که برای تولید سنگ مصنوعی، کارهای صنعتی و مجسمه سازی استفاده می گردد و زمانی که با هاردنر ترکیب می شود مقداری از آن تبخیر می شود و همین باعث می گردد تا وزن آن کاهش پیدا کند.

برای کار کردن با این ماده بهترین دما 20 درجه می باشد و به دلیل این که بوی زننده ای دارد باید در هنگام استفاده از آن تهویه هوا در محیط ایجاد شود علی الخصوص اگر بخواهید روزانه بیشتر از 5 کیلوگرم آن را مصرف نمایید این ماده به برخی از اجسام مانند چوب می چسبد به همین دلیل می توانید از فیلم یا پارافین استفاده نمایید.

ترکیب 2 درصد هاردنر با رزین پلی استر شفاف برای سفت شدن آن کافی می باشد البته بسته به دمای محل مورد استفاده از رزین این ترکیب می تواند متفاوت باشد به عنوان نمونه اگر ضخامت پلی استر زیاد باشد باید میزان هاردنر را 1 درصد کنید.

فروش عمده رزین پلی استر قایق سازی

فروش عمده رزین پلی استر قایق سازی

فروش عمده رزین قایق سازی پلی استر بازار پر رونقی دارد چون استفاده از این ماده در صنایع دریایی باعث شده بتوان قایق ها و کشتی های محکم و با استحکامی را ساخت که این سبب شده تا صنایع دریایی پیشرفت فراوانی کند.

انواع رزین های پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک در ساخت لنج، قایق، کشتی ها و شناور ها استفاده می شود و فواید فراوان رزین پلی استر ها در صنایع دریایی باعث شده فروش رزین پلی استر قایق سازی افزایش یابد که ما در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • رطوبت را جذب می کنند و باعث عدم نفوذ آب به داخل کشتی ها، قایق ها و لنج ها می گردند.
  • در برابر مخرب های شیمیایی و مکانیکی مقاومت بالای دارند.
  • باعث افزایش راندمان تولید می شوند.
  • باعث کاهش هزینه ها در تولیدات صنایع دریایی می شوند.
  • هزینه های تعمیراتی قایق ها، کشتی ها و… را کاهش می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما