قیمت رزین پلی استر شفاف

رزین پلی استر با توجه به نوع و کاربرد آن قیمتهای متفاوتی دارد. پلی استر شفاف در بسیاری از کارهای صنعتی کاربرد دارد. رزین پلی استر در ابتدای کار به صورت مایع بوده که با ترکیب شدن با هاردنر و بالا رفتن حرارت آن، در نهایت به صورت ژله در آمده و سفت و محکم می شود. رزین پلی استر خریداران خاص خود را دارد. بسیاری از مجسمه سازان برای جذاب شدن و استحکام مجسمه های خود از این ماده به وفور استفاده می کنند. این محصول را می توانید با قیمت مناسب از تولید کننده عمده خریداری کنید. خرید آن را می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش دهید. ضمن آنکه قیمت خرید در فروش اینترنتی بسیار کمتر از قیمت بازار است.

قیمت رزین پلی استر شفاف

خریدار عمده رزین پلی استر در ایران

خریدار عمده رزین پلی استر در ایران

خریداران عمده رزین پلی استر در ایران بیشتر صنایع مختلف از جمله تولید سنگ های مصنوعی، مجسمه سازی، ریخته گری و… مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پلی استر انواع مختلفی دارد. دوام رزین پلی استر و راحتی کار با آن سبب شده است تا امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات جانبی در صنایع تبدیل شود. خریداران عمده می توانند این رزین را در نوع مختلف که در بازار موجود است، خریداری کنند. به طور کلی پلی استرها را به دو دسته تقسیم بندی می کنند.

  1. رزین پلی استر اورتوفتالیک
  2. رزین پلی استر ایزوفتالیک

هر یک از انواع این رزینها از نظر نوع، کاربرد و مقاومت با یکدیگر تفاوت دارند. رزینهای دسته اول بیشتر مصرف عمومی داشته و در تولید انواع مجسمه، فایبرگلاس، کامپوزیت، سنگهای مصنوعی و انواع لوله استفاده می شود اما در نوع دوم دوام مکانیکی و مقاومت شیمیایی آن بالاتر بوده و بیشتر برای ساخت انواع عایق، وان و به طور کلی در صنایع دریایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

خریداران عمده می توانند برای خرید به فروشگاه عرضه کننده مواد شیمیایی در سراسر کشور مراجعه و یا از طریق سایت به صورت آنلاین نوع و مقدار مورد نیازشان را ثبت سفارش کنند. رزین پلی استر قیمت متغیری دارد و با توجه به اینکه ممکن است هزینه مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن به دلیل نوسانات بازار تغییر کند، نرخ تمام شده محصول نهایی نیز دستخوش تغییر شود. از این رو برای خرید انواع رزین پلی استر بهتر است قیمت روز آن را بدانید و سپس ثبت سفارش کنید.

مراکز پخش رزین پلی استر خام

رزین پلی استر خام توسط مراکز پخش به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور توزیع می شود. این محصول به دلیل آنکه هیچگونه رنگ و شکلی ندارد در بسیاری از صنایع کاربردی بوده و در واقع بسیاری از صنایع که نیازمند رزین هستند تمایل دارند آن را به صورت خام خریداری کنند چرا که قابلیت شکل پذیری در حالت خام به فرم دلخواه آسانتر است. علاوه بر این قیمت این نوع رزین نسبت به انواع قالب یافته آن بسیار مناسبتر است.

از جمله کاربرد رزین پلی استر خام می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ساخت ورقه های استیل و ضد زنگ
  • ترکیبات بتن و بتن سازی
  • تولید ورقه های پروفیل
  • تولید انواع چسب و ماستیک

رزین های پلی استر خام شفافیت بسیار بالایی دارد و از قدرت پوشانندگی بسیار خوبی برخوردار است. بیشترین میزان استفاده از این نوع رزین در صنایعی چون کشتی سازی، قایق سازی و… بوده و سبب طولانی شدن عمر آنها خواهد شد. رزین های مرغوب از شیره درخت کاج به دست می آید و پس از انجام فرآوری های لازم بر روی آن به حالت پلی استر درآمده و آماده استفاده های صنعتی می گردد.

خرید با کیفیت بالا و قیمت خوب را می توانید از طریق مراجعه به مراکز پخش تجربه کنید. در این رزین پلی استر خام به صورت مستقیم و با قیمت عمده به خریداران بزرگ عرضه می شود. علاوه بر آنکه خرید را می توانید به صورت مستقیم انجام دهید، امکان خرید به صورت آنلاین و از طریق سایت فروش مرکز هم امکانپذیر بوده و می توانید با در کوتاه ترین زمان مقدار مورد نیاز خود را از طریق سایت ثبت سفارش نمایید.

در خریدهای اینترنتی امکان مقایسه محصول تولید شده توسط شرکتهای مختلف میسر بوده و خریدار می تواند با مقایسه ویژگیهای محصول تولید شده در هر شرکت، مطابق با نیاز و بودجه خود خرید خود را ثبت نمایند. ثبت سفارش را می توان در هر ساعت از شبانه روز انجام داد. محصولات با بالاترین کیفیت و تضمین فروش برای مشتری ارسال خواهد شد.

استفاده از رزین پلی استر در مبل سازی

استفاده از رزین پلی استر در مبل سازی

در سالهای اخیر مصرف رزین پلی استر در مبل سازی بسیار گسترش یافته است. از این رزین به جای چوب در منبت کاری های مبلمان استفاده می شود. استفاده از رزین سبب شده است تا هم هزینه ساخت و تولید مبلمان کاهش یافته و هم قیمت تمام شده محصول جهت عرضه به مشتری بسیار مقرون به صرفه باشد. بیشترین نوع رزین مورد استفاده در این صنعت رزین پلی استر ترکیبی از جنس پلاستیک است.

این رزین که در واقع همان فایبرگلاس می باشد نوعی تقویت کننده در صنایع مبلمان سازی بوده و در ترکیب با هاردنر که نوعی خشک کن محسوب می شود، دمای آن افزایش یافته و ابتدا به حالت ژله ای و در نهایت به صورت یک ماده بسیار سفت در می آید. پس از جامد شدن، رزین هرگز به حالت اولیه باز نمی گردد و آماده استفاده در صنعت مبلمان سازی می باشد.

اگر قصد خرید مبلمان دارید و می خواهید بدانید نوع مبلی که انتخاب کرده اید با استفاده از چوب ساخته شده است یا رزین پلی استر کافیست با تفاوتهای این دو آشنا باشید. بهترین راه های تشخیص را در ادامه جهت آشنایی شما بیان خواهیم کرد.

  1. به تولید کننده به صورت حضوری مراجعه و از او بخواهید نمونه رنگ نشده مبل مورد نظرتان را به شما نشان دهد. به این ترتیب می توانید بفهمید نوع مبلی که انتخاب کرده اید با چوب ساخته شده یا رزین پلی استر.
  2. روش دیگر تشخیص این است که یک سوزن را با اندکی فشار به قسمتی از مبلمان وارد کنید. اگر سوزن در مبل فرو رفت نشانه چوبی بودن مبل و اگر باعث ناقص شدن گوشه ای از مبل شد، نشان از به کارگیری رزین پلی استر در زمان تولید است.
  3. استفاده از یک سوزن که نوک آن کاملا داغ شده است نیز می تواند به شما در تشخیص کمک کند. مبلمان انتخابی شده از نوع پلی استر رزین است وقتی که با وارد شدن سوزن داغ بوی پلاستیک را احساس کنید.

قیمت بالای چوب سبب شده است استفاده از رزین های پلی استر در مبل سازی بسیار گسترش یابد. قیمت کمتر این نوع مبلها با استقبال مشتریانی روبه رو می شود که به دنبال مبلمان های شیک اما با قیمت پایین هستند. البته ظاهر جذاب این مبلها هم در جلب نگاه مشتری تاثیر زیادی دارد. استفاده از رزین پلی استر سبب می شود بتوان رنگ های متنوعی را به مبلمان داد. شکل دادن به صور مختلف نیز از دیگر فوایدی رزین است که نباید از آن چشم پوشید.

لیست قیمت رزین پلی استر شفاف

لیست قیمت رزین پلی استر شفاف را می توانید از تولید کننده به صورت مستقیم و یا از طریق تماس تلفنی بپرسید. عرضه پلی استر شفاف با قیمت روز توسط فروشنده عمده این محصول در سراسر کشور انجام می شود. بیشترین مصرف رزین پلی استر به علت استحکام بسیار بالای آن، در صنعت مجسمه سازی است. به کمک رزین پلی استر شفاف می توان زیباترین و جذابترین مجسمه ها را با بهترین کیفیت تولید کرد.

ویژگی های خاص رزین های شفاف سبب شده است تا اخیرا توسط طراحان دکوراسیون در دکوراسیون های داخلی منازل و حتی مراکز اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. قیمت مناسب این رزین نیز یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در انتخاب طراحان بوده است.

رزین پلی استر شفاف دارای کبالت است و در کارهایی که استفاده از رزین مورد نیاز است، نوع شفاف آن بسیار کاربردی است. از جمله موارد استفاده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی و تولید وسایل دکوری
  • در جواهر فروشی
  • تولید سنگهای مصنوعی
  • پوشش بیرونی تلویزیون های LED

قیمت رزین پلی استر در بازار بر اساس مدل، نوع، ساختار و سایز آن و همچنین شرکت تولید کننده تعیین می شود. نوع و ساختار بیشتر از سایر عوامل تعیین کننده قیمت نهایی این محصول هستند. می توانید بهترین نوع رزین پلی استر شفاف را از تولید کننده و یا نمایندگی فروش به صورت مستقیم خریداری کنید. رزین شفاف به علت کاربردی بودن آن بسیار پرفروش است.

در ماه های اخیر به دلیل گران شدن مواد اولیه قیمت نهایی محصول تولیدی نیز افزایش یافته است. از این رو فروشنده این محصول، قیمت آن را به صورت روزانه اعلام می کند و خریدار عمده می تواند قیمت به روز را به صورت تلفنی به دست آورد.

کاربرد رزین پلی استر در دکوراسیون داخلی

کاربرد رزین پلی استر در دکوراسیون داخلی

رزین پلی استر به دلیل کارایی مناسب و دوام بالایی که دارد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. در صنعت ساختمان سازی و در طراحی های مدرن برای دکوراسیون های خانگی و اداری استفاده از رزین در سالهای اخیر بسیار گسترش یافته است. رزین پلی استر به دلیل ظاهر بسیار جذابی که به محصول ساخته شده می دهد، می تواند گزینه خوبی برای طراحی های مدرن محسوب شود. بیشترین کاربردهای رزین پلی استر در ادامه ذکر خواهد شد.

  • ساخت پارتیشن و پانل
  • ساخت انواع کفپوش
  • تولید انواع مبلمان

رزین های پلی استر در دیوارها مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت شستشو دارند و از دوام کافی در برابر رطوبت برخوردارند. به همین منظور تولید آنها در سالهای گذشته روند رو به رشدی داشته است. استفاده از این رزینها به عنوان کفپوش می تواند سطحی صاف و صیقلی و البته یکدست را برای پوشش فضاهای داخلی ایجاد نماید.

یکی از دلایلی که سبب شده استفاده از رزین پلی استر در دکوراسیون داخلی رونق بگیرد این است که این رزین پس از انعقاد و سفت شدن مقداری از حجم اولیه خود را از دست داده و سبکتر می شود. به طور استاندارد بین 3 تا 5 درصد وزن اولیه پس از انعقاد کاسته می شود. این مزیت سبب شده است رزین راحتتر از قالب خارج شده و کار با آن آسانتر باشد.

بسیاری از تولیدکنندگان پانل های دیواری از این خصوصیت نهایت بهره را برده و در کمترین زمان بیشترین مقدار این پانل ها را تولید می کنند. پانل های رزینی بهترین گزینه برای جدا کردن فضا در مکانهایی است که کوچک بوده و تعداد نیروی کار زیاد است. در بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی می توانید انواع این پانل ها را در اندازه و رنگهای متفاوت مشاهده کنید.

عرضه رزین پلی استر شفاف به بازار

عرضه رزین پلی استر شفاف در بازار با بهترین کیفیت و کمترین قیمت توسط عمده فروشان انجام می شود. همانطور که می دانید رزین پلی استر در دو نوع شفاف و غیرشفاف تولید می شود. نوع شفاف آن کاربردی تر و فروش بیشتری دارد چرا که در بسیاری از کارهای تولیدی که نیاز به ظرافت دارد، رزین های شفاف کاربردی ترند. البته رزین پلی استر شفاف خیلی دیرتر از انواع غیرشفاف سخت می شود و زمان بیشتری برای رسیدن به مرحله نهایی کار نیازمند است.

رزین شفاف را در بازار می توانید از فروشنده معتبر که در واقع نماینده رسمی تولید کننده است به صورت مستقیم سفارش دهید. با خرید از این فروشنده می توانید اطمینان داشته باشید که محصول خریداری شده بالاترین کیفیت را داشته و با قیمت مناسب به شما فروخته می شود.

عرضه در بازار به روش اینترنتی نیز انجام می شود و خریدارانی که امکان مراجعه به صورت حضوری ندارند می توانند سفارش خود را از طریق سایت ثبت و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

چه چیزی در دوام و رنگ رزین پلی استر تاثیر دارد؟

چه چیزی در دوام و رنگ رزین پلی استر تاثیر دارد؟

چه چیزی در دوام و رنگ رزین پلی استر تاثیر دارد؟ به عبارت دیگر چه عواملی در تعیین کیفیت نهایی رزین اثرگذار هستند؟ رزین را می توان به صورت طبیعی و مصنوعی یافت. به علت ترکیب با ماده سفت کننده ضد آب بوده و به همین دلیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رزینهای مصنوعی بسیار بیشتر از رزین طبیعی است. شناخته شده ترین رزین های مصنوعی، رزین آپوکسی، فنولیک، وینیل استر و… است.

دوام و رنگ رزین پلی استر به دو عامل باز می گردد. اول هاردنر یا همان ماده ای که برای سفت شدن رزین به ترکیب آن اضافه می شود و دوم کاتالیزور است. کم و زیاد شدن هاردنر زمان سفت شدن رزین را کاهش یا بالعکس افزایش می دهد. در رزین پلی استر شفاف این مقدار حداکثر 2 درصد است.

اما کاتالیزور مایعی است که به عنوان ماده شتاب دهنده به رزین اضافه می شود. رنگ آن بنفش بوده و ترکیبی از کبالت است. مقدار این ماده شتاب دهنده می توان زنگ و زمان بستن پلی استر را به جلو بیندازد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما