قیمت رزین پلیمری پلی استر شفاف

قیمت رزین پلیمری پلی استر شفاف بسته به نوع برند، کیفیت و نوع خرید متفاوت می باشد علاوه بر این ها تورم و شرایط بازار هم از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار روی قیمت می باشند. رزین ها به صورت دو مایع نیمه جامد تولید می شوند و انواع مختلفی دارند که هر کدام از خواص و کاربرد خاصی برخوردار می باشند.

قیمت رزین پلیمری پلی استر شفاف

موارد استفاده انواع رزین پلیمری

موارد استفاده انواع رزین پلیمری

موارد استفاده انواع رزین پلیمری شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در صنعت کامپوزیت، پلاستیک، لاستیک، رنگ، الکل، چسب و نساجی کاربرد دارند.
  • برای تولید فایبر گلاس، قطعات نسوز، انواع عایق و در صنایع بسته بندی استفاده می شوند.
  • در صنعت کاغذ، چاپ، قالب گیری اشیا و…. استفاده می گردند.

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم رزین ها انواع مختلفی دارند یکی از نمونه های این محصولات رزین وینیل استر می باشد که مقاومت عالی در برابر هیدرولیز و خوردگی دارد و هنگامی که انعطاف پذیری نازک مهم باشد باید از این نوع رزین استفاده شود که از واکنش اسید های کربوکسیلیک غیر اشباع اتیلنی و رزین اپوکسی بدست می آید از دیگر نمونه های رزین ها می توان رزین های پلی استر غیر اشباع را نام برد که از واکنش یک اسید چند عاملی مانند اسیدفوماریک و گلیکول و ترکیب الکلی چند عاملی تولید می شود و در سراسر دنیا کاربرد های فراوانی دارد.

رزین های پلی استر غیر اشباع با استایرن ها ترکیب می شوند تا خواص ویژه ای پیدا کنند به عنوان نمونه برای این که در مقابل اشعه خورشید مقاومت بالای پیدا کنند جاذب uv می شوند و برای بالا بردن مقاومت آن ها در مقابل آتش و شعله فیلر می گردند. برای این که رنگ دادن به قطعه مورد نظر و زیبایی آن خاصیت پیگمنت پیدا می کنند.

فروشنده رزین پلیمری غیر اشباع پلی استر

فروشنده رزین پلیمری غیر اشباع پلی استر

فروشنده رزین غیر اشباع پلیمری پلی استر برای این که بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد سعی می کند باکیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارید تا بتواند تصویر خوبی در ذهن خریداران داشته باشد علاوه بر این فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع نمونه های مختلف محصول را عرضه می نماید که ما در زیر به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک: برای مصارف عمومی کاربرد دارد که می توان به تولید کشتی ها و تعمیر آن ها، لایه گذاری صفحات کامپوزیت، ساخت لوله های صنعتی، تولید فایبرگلاس، ساخت سنگ های زینتی و…. اشاره کرد.
  • رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک: در مقایسه با رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک در مقابل تغییرات شیمیایی مقاومت و دوام فیزیکی بالای دارد و بیشتر در کارهای فنی و مهندسی از این نوع رزین استفاده می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما