قیمت رزین ایزوفتالیک غیراشباع بشکه ای

یکی از بهترین محصولاتی که بر مبنای پلی استر تولید می شوند رزین ایزوفتالیک غیراشباع می باشد که از آن برای تولید انواع و اقسام محصولات کامپوزیتی در صنایع مختلف استفاده می شود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت رزین ایزوفتالیک بشکه ای غیر اشباع با کارشناسان ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از تکمیل اطلاعات خویش، سفارش خود را ثبت نموده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

قیمت رزین ایزوفتالیک غیراشباع بشکه ای

موارد کاربردی رزین ایزوفتالیک

موارد کاربردی رزین ایزوفتالیک

به طور کلی پلی استرها از آن دسته موادی هستند که در فرمولاسیون شیمیایی آنها موادی از گروه استر وجود دارد. این محصول دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که یکی از پرکاربردترین آنها رزین ایزوفتالیک غیر اشباع می باشد.
این محصول در واقع یک رزین حل شده در مونومر استایرن است که دارای واکنش پذیری و ویسکوزیته متوسط می باشد و به سبب ساختار منحصر به فرد خود در برابر اشعه ماوراء بنفش و انواع تغییرات جوی مقاومت بسیار زیادی دارد.

از جمله بزرگترین مزایایی که این محصول دارا می باشد این است که دارای استحکام کششی و خمشی بسیار بالایی بوده و در برابر نم و رطوبت مقاومت خود را حفظ می نماید، بنابراین بهترین گزینه برای تولید محصولاتی است که به میزان فراوان در معرض آب و رطوبت قرار دارند.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین موارد کاربرد رزین ایزوفتالیک اشاره می کنیم:

  • تولید قطعات کامپوزیتی فایبرگلاس
  • تولید لوله های انتقال سیالات
  • تولید مخزن های مخصوص نگهداری انواع مواد شیمیایی
  • ساخت انواع و اقسام سنگ های مصنوعی
  • تولید نمونه های زیبایی از تجهیزات زینتی
  • تولید و ساخت انواع چسب و بتونه

مرکز خرید رزین ایزوفتالیک بشکه ای

مرکز خرید رزین ایزوفتالیک بشکه ای

این روزها در کشورمان ایران شاهد رونق فعالیت مراکز خرید رزین ایزوفتالیک هستیم که این محصول را به صورت بشکه ای در دسترس صنایع مختلف تولیدی قرار می‌دهند.

به طور کلی رزین هایی که در کشورمان ایران تولید می شوند به دو دسته رزین های رزین های پلی استر غیر اشباع و رزین های پلی استر اشباع تقسیم بندی می شوند. در میان این دو محصول رزین غیر اشباع که به آن رزین ایزوفتالیک نیز گفته می شود، کاربردهای گسترده تری نسبت به سایر نمونه های آن دارد.

بخش بسیار زیادی از این محصول که در مراکز معتبر خرید کشور ارائه می گردد در صنعت کامپوزیت و برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که این رزین در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و اسیدی که از ویژگی سایش برخوردار هستند مقاومت بالایی دارد و می تواند در هر شرایطی استحکام و دوام خود را حفظ نماید و در برابر تابش نور خورشید، بارش باران و برف همواره ساختار محکم و قدرتمند خود را حفظ نمایند و همین امر موجب رونق خرید آن در بازارهای داخلی شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما