فروش عمده مواد اولیه فایبرگلاس رزین

فایبر گلاس ماده ای است که با استفاده از الیاف شیشه و مواد پلیمری تولید شده و از آن در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می شود. مسلماً هر چقدر جنس مواد اولیه به کار رفته در آن بهتر و مرغوب تر باشد، محصولی که در نهایت تولید می گردد نیز از کیفیت و کارایی بی نظیری برخوردار است. ما در این سایت اینترنتی در زمینه فروش مواد اولیه فایبرگلاس رزین به صورت عمده به فعالیت مشغول بوده و نوع استاندارد و درجه یک این محصول را به مشتریان خویش ارائه می دهیم.

فروش عمده مواد اولیه فایبرگلاس رزین

مشخصات انواع مواد اولیه فایبرگلاس رزین

مشخصات انواع مواد اولیه فایبرگلاس رزین

اگر بخواهیم به یکی از کاربردی ترین مواد در دنیای صنعت اشاره کنیم، مسلماً از فایبر گلاس نام خواهیم برد. ساختار اصلی تشکیل دهنده آن پشم شیشه است که به عنوان یک ماده تقویت کننده مطرح شده است و بخش دیگر آن را مواد پلیمری تشکیل داده اند که به عنوان مواد چسباننده پایه کاربر دارند و تعیین کننده قدرت و کیفیت فایبرگلاس می باشند.
تحقیقات و پژوهش ها نشان دهنده این است که محصولاتی که از فایبرگلاس تولید شده اند، در برابر پوسیدگی، ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته و به راحتی دچار آسیب نمی شوند و می توان از آنها برای مدتهای طولانی استفاده نمود.

بعضی از اصلی ترین مواد اولیه ای که در ساخت فایبرگلاس به کار می روند عبارتند از:

  • زرین های پلی استر
  • رزین وینیل استر
  • شتاب دهنده کبالت و سرب
  • هاردنر اپوکسی
  • اروزیل
  • تیتان
  • الیاف پشم شیشه
  • کربانات کلسیم

تولید بهترین مواد اولیه فایبرگلاس رزین

تولید بهترین مواد اولیه فایبرگلاس رزین

این روزها در کشورمان ایران مراکز صنعتی بزرگی وجود دارند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید مواد اولیه فایبرگلاس رزین نموده و آن را در اختیار دیگر صنایع قرار می دهند تا با پیشرفت های فراوانی که در زمینه تولید محصولات فایبرگلاس در جهان به وجود آمده است و پیروی از استانداردهای روز دنیا، اقدام به تولید بهرین و عالی ترین نوع محصولات از جنس فایبرگلاس نموده و آن را در دسترس سایر کارخانجات و مراکز تولیدی کشورمان قرار دهند.

یکی از بزرگترین مزایایی که این محصول از آن برخوردار می باشد این است که کاملاً سبک و مقاوم بوده و می توان از آن به راحتی برای تولید بسیاری از محصولات از جمله سپر خودرو، بدنه خودرو، مخازن متعدد برای نگهداری مایعاتی مانند اسید و مواد شیمیایی و همچنین سیلوهای سیمان استفاده نمود و از کارایی ویژه آن برخوردار شد.
شایان ذکر است که حتی بسیاری از صنایع تولیدی مخازنی که در آن ها آب و یا اسید نگهداری می کنند را با استفاده از فایبرگلاس عایق بندی کرده و به این صورت از آسیب دیدن و از بین رفتن آنها در طول زمان جلوگیری می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما