فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع ایزو

رزین پلی استر ایزو از نوع رزین های گرما سخت بوده و قابلیت پخت از حالت مایع به جامد را مشروط به احراز شرایط مناسب دارا می باشند. رزین های پلی استر غیر اشباع پر مصرف ترین نوع رزین در دنیا می باشند. زنجیر اصلی پلیمری این رزین دارای اتصالات استری می باشد که از واکنش تراکمی یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند عاملی تهیه می شود. با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، کاتالیست ها، دما و زمان واکنش، می توان مجموعه کاملی از رزین ها را که برای کاربردهای مختلف مناسب می باشند، تولید نمود. این رزین با منومر استایرن رقیق می­شود که خود آن نیز در فرآیند پخت شرکت می کند و باعث ایجاد اتصالات عرضی می شود.

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع ایزو

مزایای بکارگیری رزین پلی استر ایزو

مزایای بکارگیری رزین پلی استر ایزو

همانطور که می‌دانید استفاده از رزین پلی استر هم مزایایی دارد هم معایبی از مزایای این محصول می تواند در فضای داخلی دکوراسیون داخلی دکوری ها جایگزینی برای چوب های منبت کاری شده بر روی مبلمان استفاده میشود.

در مقابل رطوبت مقاومت بالایی دارد و در مقابل نور خورشید تغییر رنگ میدهد. طرز ساخت کشتی ها جکوزی ها و مخازن و لوله ها محصول مناسبی محسوب می‌شود.

در مجسمه سازی کارهای صنعتی و تولید سنگ های مصنوعی هم کاربرد خیلی زیادی دارد.

رزین اپوکسی عموما درمقاومت‌های شیمیایی و ازهم‌ پاشیدگی‌های ناشی از عوامل محیطی و خواص مکانیکی بالاتر از انواع رزین‌های دیگر هستد که همین امر موجب استفاده تقریبا انحصاری رزین های اپوکسی در قطعات سازه های هوایی گردیده است. از دیگر سو به دلیل چسبندگی بالای این رزین‌ها و مقاومتشان در برابر از هم پاشیدگی ناشی از تماس با آب از آن‌ها به عنوان رزین ایده آل برای استفاده در سازه‌های پیشرفته، صنایع دفاعی، نفت و گاز، صنایع ساختمان و مقاوم سازی، خودروسازی و … استفاده می‌شود.

از مهم ترین ویژگی های رزین اپوکسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تطبیق پذیری با بسیاری از مواد و مصالح گوناگون سهولت استفاده مقاومت در برابر عوامل محیطی استحکام و مقاومت کششی، فشاری و خمشی بسیار بالا پایداری ابعادی عایق عالی الکتریسیته و…

اپوکسی و برتری این خصوصیات نسبت به سیمان و سایر مواد از آن ها برای موارد زیر نیز استفاده های بسیاری میشود: پرکردن و آب بند کردن ترک های سطوح چسباندن بتن تازه به بتن سخت شده وصله زنی و ترمیم ترک ها و…

مرکز پخش رزین پلی استر ایزو کیلویی

مرکز پخش رزین پلی استر ایزو کیلویی

فروش رزین ایزو کیلویی و پخش رزین ایزودر حوزه کاری این سایت می باشد و شما با خرید اینترنتی در کمترین زمان می‌تواند یک محصول با قیمت پایین و کیفیت بالا خریداری کنید و یک خرید خوب را تجربه کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با افراد خود را می توانید با شماره تماس داخل سایت تماس حاصل بفرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما