فروشنده رزین پلی استر سنگ مصنوعی

مجموعه ما، فروشنده رزین پلی استر سنگ مصنوعی است که در تولید این محصول از بهترین و مدرن ترین امکانات روز بهره برده است. از رزین پلی استر می توان برای ساخت انواع سنگهای مصنوعی مانند سنگ مرمر و همچنین سینک های ظرفشویی و دستشویی و انواع کاشی ها بهره برد‌.شما میتوانید برای خرید رزین پلی استر عمده و آشنایی با نحوه کار کرد آن، سایت ما را در ادامه دنبال بفرمایید.

فروشنده رزین پلی استر سنگ مصنوعی

روش استفاده رزین پلی استر سنگ مصنوعی

روش استفاده رزین پلی استر سنگ مصنوعی

از رزین پلی استر برای تولید محصولات مرمر مصنوعی (طاقچه های پنجره ، کاشی های رو به رو ، سینک ها ، دستشویی ها و غیره) استفاده می شود. این ویژگی با اوج کم واکنش هم دما و انقباض کم ، اشباع خوب مشخص می شود و برای ساخت محصولات مرمر مصنوعی بسیار عالی است.

سطح خارجی سنگ مرمر ریخته گری شده با رزین مصنوعی ، یک لایه محافظ و تزئینی با ویژگی های فیزیکی و مکانیکی بهبود یافته و با افزایش مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، رطوبت و سایر تأثیرات خارجی تأثیر خود را می پذیرد.

پوشش ژل رنگی ،ظاهر محصول مرمر ریخته گری شده را تعیین می کند. هنگام استفاده از ژله روکش شفاف، ظاهر و بافت سنگ مرمر بر اساس پرکننده و رنگ رنگدانه ای که به رزین پلی استر اضافه می شود ، تعیین می شود. چسب برای سنگ مرمر رزین پلی استر، یک ماده آلی واکنشی است که در حضور کاتالیزور درمان می شود.

قوام مایع رزین‌پلی استر، امکان افزودن پرکننده های مختلف، اعم از آلی و معدنی را فراهم می کند. تولید کنندگان محصولات سنگ مرمر معمولاً از تراشه های مرمر یا سایر مواد پرکننده معدنی با ترکیب کسری مخصوص انتخاب شده و نسبت به رزین پلی استر خنثی به عنوان پر کننده، استفاده می کنند.

محتوای پرکننده در محصولات توسط خود سازنده انتخاب می شود و از جمله موارد دیگر به نوع و شکل محصول مانند سنگ مرمر ریخته شده بستگی دارد. در تولید محصولات بافت دار یا آنهایی که شکل پیچیده ای دارند، توصیه می شود که از پرکننده های بخش های ریز استفاده کرده و محتوای آنها را کاهش دهید. این امر باعث کاهش ویسکوزیته مخلوط، بهبود سیالیت آن و در نهایت ، ریخته گری بهتر محصول مرمر ریخته گری شده می شود.

توزیع مستقیم رزین پلی استر سنگ مصنوعی

توزیع مستقیم رزین پلی استر سنگ مصنوعی

توزیع مستقیم و صادرات رزین پلی استر عمده از طریق سایت ما، سطح دسترسی بی نظیری را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم نموده و میزان رضایت آنها را از محصول ارائه شده توسط مجموعه ما به نحو مطلوبی بالا ببرد.‌خرید رزین پلی استر و استفاده از ان برای کاهش هزینه محصولاتی مانند سنگ مرمر ریخته گری شده قابلیت فراوانی دارد و خواص سنگ را به محصول منتقل می کند.

درجه “سنگ” محصول ساخته شده از سنگ مرمر ریخته گری شده با رزین مصنوعی به میزان پرکننده اضافه شده بستگی دارد. محصولات معمولی مرمر ریخته گری که از چنین پرکننده هایی استفاده می کنند شامل سینک ظرفشویی ، وان حمام ، میزهای پیشخوان ، طاقچه های پنجره و پیشخوان های میله ای از سنگ مرمر هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما