فروشنده رزین پلی استر دکمه سازی بی رنگ

 یکی از انواع مختلف رزین ها، رزین پلی استر بی رنگ می باشد. از این رزین ها در تولید دکمه های شفاف استفاده می شود؛ به همین خاطر به رزین پلی استر دکمه سازی نیز معروف هستند. انواع رزین پلی استر دکمه سازی بی رنگ کدامند و چگونه می‌توان به صورت کیلویی این محصول را تهیه کرد.

فروشنده رزین پلی استر دکمه سازی بی رنگ

انواع رزین پلی استر دکمه سازی بی رنگ

انواع رزین پلی استر دکمه سازی بی رنگ

رزین های پلی استری از جمله موادی هستند که در حالت عادی به شکل ژله مانند بوده اما در صورت ترکیب با مواد موسوم به هاردنر یا سفت کننده می‌توانند سفت و محکم شوند و وقتی سفت و محکم شدند دیگر قابلیت تبدیل شدن به حالت ژله یا مایع را از دست خواهند داد بنابراین می‌توان از آنها در تهیه بسیاری از محصولات استفاده کرد.

رزین های پلی استری بی رنگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله محصولات به دست آمده از این گزینه‌ها می‌توان به سنگ مصنوعی، دکمه و یا لوازم دکوری اشاره کرد.

از انواع رزین های پلی استری بی رنگ که برای صنعت دکمه مورد استفاده قرار می گیرند می توان بر رزین اکریلیک و رزین اپوکسی اشاره کرد.

رزین آکریلیک : این رزین ترموپلاستیک در واقع جزو دسته ای از رزین ها می باشد که می توان آن را به صورت مکرر حرارت داده و تغییر شکل داد. دکمه های تولید شده از این رزین نسبت به بقیه رزین ها از شفافیت بیشتری برخوردارند این رزین دارای بخار سمی می باشد.

رزین اپوکسی : این رزین به اندازه رزین اکریلیک بی رنگ و شفاف نیست قابلیت تغییر رنگ در برابر اشعه نور خورشید را دارد.بنابراین نسبت به بقیه رزین ها گزینه مناسبی برای تهیه دکمه های کاملا بی رنگ نیستند.

فروش فوق العاده رزین پلی استر کیلویی

فروش فوق العاده رزین پلی استر کیلویی

چنانچه در زمینه تولید انواع لوازم دکوری و به ویژه دکمه های ام بی رنگ و شفاف دارای  کارخانه خط تولید  این محصولات می باشید. به مواد اولیه مناسب این کار نیاز دارید. بهترین ماده برای تولید این محصولات رزین پلی استر می باشد. خرید رزین پلی استر  به صورت عمده می تواند هزینه نهایی محصول را کاهش دهد. به همین خاطر فروش رزین پلی استر کیلویی می تواند گزینه مناسبی برای تولید کنندگان محصولات حاصل از این رزین ها باشد.

جهت تهیه  این محصول میتوانید با کارشناس فروش رزین پلی استر ارتباط برقرار نموده و محصول مورد نظر خود را به صورت کیلویی و با کیفیت مناسب سفارش دهید. فروش فوق العاده این رزین به صورت عمده شامل تخفیف می باشد.

در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما ارسال می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما