عمده فروشی رزین پلی استر ایزو

رزین های پلی استر ایزو در دمای اتاق به صورت مایعی هستند که به طور معمول فروخته می شوند و ما می توانیم با انطباق با هر سطح یا جسمی که قرار است این محصول را روی آن قرار دهیم، راحت تر با آنها کار کنیم، این رزین ها زمانی که با استفاده از کاتالیزور قبل از شتاب گیری یا تسریع شوند کمک می کنند تا محصولات ما به حالت جامد برسند. برای خرید رزین ایزو عمده با ما تماس بگیرید.

عمده فروشی رزین پلی استر ایزو

بررسی انواع رزین های پلی استر

بررسی انواع رزین های پلی استر

انواع مختلفی از رزین ها وجود دارد که عبارتند از:

رزین پلی استر

ارتوفتالتیک: به طور کلی در محیط های غیر تهاجمی استفاده می شود

ایزوفتالمیک: عملکرد مکانیکی خوب، مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و آب.

ایزوفتالمیک با نئوپنتیل گلیکول (ISO-NPG): مقاومت شیمیایی و محیطی بالا.

رزین وینیستر

فرآیندی که اتفاق می افتد و باعث تبدیل رزین پلی استر از حالت مایع به حالت جامد می شود پخت نامیده می شود، در این فرآیند یک واکنش گرمازا رخ می دهد، بنابراین این محصول می تواند گرما منتشر کند و برای پوست و چشم خطرناک باشد، استفاده از کاتالیزور برای اینکه رزین به حالت جامد تغییر نکند، بلافاصله اتفاق می افتد زیرا رزین باید استراحت کند و مدتی منتظر بماند که با توجه به سازنده، مقدار رزین، ضخامت، مقدار کاتالیزور، که در آن شی یا قالب استفاده می شود تغییر کند.

اصلی ترین عواملی که برای انجام فرآیند پخت باید در نظر بگیریم عبارتند از:

  • نوع و مرجع رزین مورد استفاده و سازنده آن.
  • دمایی که با این محصول کار می کنید، زیرا اکثر رزین های پلی استر به دمای محیط بالاتر از 17º سانتیگراد نیاز دارند.
  • مقدار کاتالیزور مورد استفاده ، هر چه مقدار زمان بیشتر انجماد کمتری داشته باشد
  • رطوبت نسبی محل کار توصیه می شود بیش از 54٪ نباشد و به زیر 40٪ نرسد.

ضخامت ورقه ورقه یا جسمی که از رزین پلی استر استفاده شده است، زیرا هرچه ضخامت کمتری داشته باشد سرعت آن بهبود می یابد. رزین پلی استر همچنین عمر دارد و می تواند منقضی شود ، بنابراین توصیه می کنیم مقداری را خریداری کنید که فکر می کنیم از آن استفاده کنیم، زیرا بعد از مدتی که توسط سازنده مشخص شده است ممکن است علاوه بر کیفیت و گرانروی، خاصیت خود را نیز از دست بدهد. قالبی که قرار است رزین پلی استر ریخته شود نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا می تواند در دما، رطوبت یا حتی اثر گرمازا تداخل ایجاد کرده و باعث تغییر شکل یا حتی شکستن قالب شود.

پخش عمده رزین ایزو بشکه ای ارزان

پخش عمده رزین ایزو بشکه ای ارزان

مجموعه ما اقدام به عرضه رزین پلی استر بشکه ای ارزان نموده است. پخش رزین ایزو پلی استر به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. انواع مختلفی از رزین وجود دارد که با توجه به خصوصیات و کیفیت آنها، در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد رزین های پلی استر غیر اشباع ساده ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم های رزینی هستند که به راحتی آماده می شوند و عملکرد خوبی از خود نشان می دهند. سالانه میلیون ها تن از این مواد در سراسر جهان استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما