عرضه رزین پلی استر فایبرگلاس قیمت مناسب

رزین پلی استر را می توان نوعی ماده گرماسخت معرفی کرد. این ماده که اهمیت بالایی را در صنایع کثیری از کشور دارا بوده و مبنای ساخت و سازهای گسترده ای می باشد، انواع مختلفی را شامل گشته که رزین پلی استر غیر اشباع اورتوفتالیک یکی از آنهاست، زیر مجموعه‌ی این ماده، رزین پلی استر فایبرگلاس بوده که برای ساخت محصولات کامپوزیتی و فایبرگلاس مورد توجه قرار گرفته و اکنون عرضه رزین فایبرگلاس با قیمت مناسب صورت گرفته و می‌توانید آن را سفارش دهید.

عرضه رزین پلی استر فایبرگلاس قیمت مناسب

مواد اولیه رزین پلی استر فایبرگلاس

مواد اولیه رزین پلی استر فایبرگلاس

رزین پلی استر که امروزه به عنوان پرکاربردترین رزین صنعتی شناخته شده، در اثر اعمال فرآیند گرمادهی، پخت شده و خشک می گردد، این ماده که حالا محصولات متنوعی را در صنایع متعدد کشور با تکیه بر آن می سازند، دارای نمونه های مختلفی بوده که متداولترین و رایج ترین آن، رزین پلی استر اورتوفتالیک می باشد که خود نوعی رزین پلی استر غیر اشباع به شمار می آید.

همانطور که گفته شد رزین اورتو انواع مختلفی را شامل گشته که یکی از مهمترین آنها، رزین پلی استر فایبرگلاس بوده و از آن محصولات گوناگونی مانند لوله های انتقال آب، سرسره پارکی، قطعات بدنه اتومبیل، کیوسک های تلفن عمومی و تمامی مواد کامپوزیتی دیگر را تولید می کنند.

در ادامه می خواهیم نوع مواد اولیه بکار رفته در ساخت رزین پلی استر فایبرگلاس را مورد بررسی قرار دهیم که در این خصوص می توان به اسید آلی دو عاملی و الکل چند عاملی اشاره کرد، البته با این مواد، ترکیبات دیگری مانند مونومر استایرن، کبالت و پروکسید نیز مخلوط گشته تا در نهایت ماده ای مانند رزین فایبرگلاس شکل گرفته و قابل استفاده باشد.

فروشگاه رزین پلی استر فایبرگلاس کیتون

فروشگاه رزین پلی استر فایبرگلاس کیتون

اگر به دنبال تهیه بهترین نوع از رزین پلی استر فایبرگلاس هستید، به شما رزین پلی استر کیتون را پیشنهاد می کنیم که متعلق به معتبرترین و بهترین برند سازنده رزین بوده و می توانید آن را از بزرگترین فروشگاه رزین پلی استر یعنی این مجموعه تهیه نموده و در نهایت محصولی همراه با این مشخصات و مزیت های کلی را به دست آورید:

  • رزین فایبرگلاس کیتون که از بهترین خواص مکانیکی برخوردار می باشد، در قوطی و بشکه های فلزی 10 کیلویی، 20 کیلویی و 200 کیلویی به فروش می رسد و می توانید آن را انتخاب نمایید.
  • مناسب جهت انجام عملیات لایه چینی بوده و همچنین با آن به تعمیر و تولید قطعات فایبرگلاس همچون بدنه اتوبوس، کامیون و … می پردازند.
  • برای افزایش مقاومت سازه های ساختمانی و همچنین عایق کاری لوله ها نیز از این ماده بهره می برند.
  • بهترین کیفیت را به همراه داشته و تولیداتی پربازده و درجه یک را رقم خواهد زد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما