صادرات انواع رزین پلی استر صنعتی

رزین پلی استر صنعتی رزین های غیر اشباع پلی استر هستند که به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود. زنجیره پلیمر اصلی این رزین دارای پیوند استر است که از واکنش فشرده سازی یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند منظوره مانند گلیکول و اسید فوماریک تهیه می شود. بنابراین با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و اشباع نشده ، کاتالیزور ، دما و زمان واکنش می توان مجموعه کاملی از رزین ها تولید کرد که برای کاربردهای مختلف مناسب است.

صادرات انواع رزین پلی استر صنعتی

پیشینه ساخت رزین پلی استر

پیشینه ساخت رزین پلی استر

رزین پلی استر ماده ای است که در مجسمه سازی ، کار صنعتی و تولید سنگ مصنوعی به کار می رود. هنگامی که رزین پلی استر با سخت کننده (خشک کن) مخلوط می شود ، پس از مدتی دمای آن به حالت ژله ای بالا می رود و سپس سخت می شود. با سخت شدن پلی استر ، مولکول ها به هم می رسند و مقداری از محلول تبخیر می شود ، در نتیجه کاهش جزئی در حجم پلی استر پس از پیوند ایجاد می شود. پلی استر سخت شده دیگر نمی تواند به مایع برگردد و مناسب ترین درجه برای کار با پلی استر 20 درجه است.

پلی استر مایع از بوی ناخوشایندی برخوردار است و در صورت مصرف 5 کیلوگرم در روز بی ضرر است ، اما بیشتر از این مقدار باید در یک اتاق تهویه انجام شود.

رزین پلی استر به بعضی از اشیاء مانند چوب می چسبد. پارافین یا فیلم نیز می تواند برای جلوگیری از این مورد استفاده شود. فیلم مایع است که بر روی سطح قالب مسواک می شود و پس از خشک شدن ، لایه ای نایلون مانند نازک تشکیل می دهد. رزین پلی استر باید در مکانی خنک و تاریک نگهداری شود. اگر رزین خوب باشد ، عمر تا دوازده ماه طول می کشد.

پس از بسته شدن ، پلی استر قوی ، غیر سمی و غیر متخلخل می شود و می تواند خراشیده یا حفر شود. برای رنگ آمیزی آن ، انواع رنگهای پودری را می توان با رزین پلی استر مخلوط کرد. رزین پلی استر در نور تغییر نمی کند. سخت کننده های مورد استفاده در پلی استر به دو صورت مایع و مایع موجود است و کار با آنها راحت تر است. سفت کننده مایع از آب تشکیل شده و بوی تند دارد.

مرکز عرضه رزین پلی استر صنعتی

مرکز عرضه رزین پلی استر صنعتی

می توانید از طریق سایت های اینترنتی برای تماس مستقیم با مرکز عرضه رزین پلی استر اشباع نشده استفاده کنید. مرکز فروش رزین پلی استر آماده ارائه انواع رزین و صادرات رزین پلی استر است. وب سایتهای بسیار قابل دسترسی به مشتریان شما در خرید آسان با قیمت پایین و کیفیت بالا کمک می کنند.
وجود بسیاری از واسطه ها در هر صنعت باعث افزایش قیمت و همچنین کلاهبرداری های بی شماری می شود. صنعت رزین نیز از این قاعده مستثنی نیست. این صنعت به دلیل دارا بودن طرفداران زیادی در دنیا ، واسطه های زیادی را به خود جلب کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما