صادرات انواع رزین ایزو بوشهر

رزین های پلی استر یا ایزوفتالیک استحکام مکانیکی و مقاومت بالاتری نسبت به سایر رزین ها دارند. رزین پلی استر پر مصرف ترین رزین می باشد که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. رزین ایزو بوشهر، کالایی صادراتی است و به سایر کشور های جهان صادر می شود. شرکت رزین بوشهر، سعی می کند بهترین محصول را تولید و به دست مشتریان داخل و خارج از ایران برساند.

صادرات انواع رزین ایزو بوشهر

موارد مصرف رزین ایزو بوشهر

موارد مصرف رزین ایزو بوشهر

کاربرد های رزین ایزو که در شرکت رزین ایزو بوشهر تولید می شود عبارت است از:

  1. فر آیند های لایه چینی کامپوزیت
  2. صنایع دریایی: رزین ها علاوه بر استفاده متععد در قایق ها، در ساخت لنگر و تجهیزات ماهیگیری نیز به کار می روند.
  3. ساخت وان حمام: از رزین ها برای ساخت وسایلی که با آب تماس دارند مانند وان حمام استفاده می شود.
  4. ساخت قایق: بیشترین مصرف این رزین در صنایع دریایی می باشد. رزین ایزو تا کنون در بیشتر قایق های شکاری، قایق های بادبانی، قایق های باربری و… به کار رفته است.
  5. فایبر گلاس: فایبر گلاس یا پلاستیک کامپوزیت شده نیز با رزین ساخته می شود. برای ساخت فایبر گلاس ابتدا باید قالب را صیقلی نمود. پس از آن پشم شیشه ها را انداه قالب برش می دهند و به واکس اغشته می کنند. سپس اسید را با رزین ترکیب می کنند و داخل قالب می ریزند. رزین را صیقل می دهند و اجازه می دهند خشک شود. پس از خشک شدن لبه های اضافی را می چینند.
  6. سنگ های مصنوعی
  7. لوله های مختلف

خرید انواع رزین ایزو بوشهر

خرید انواع رزین ایزو بوشهر

برای خرید رزین ایزو ابتدا باید بدانید که با توجه به نوع رزین، قیمت آن نیز تغییر می کند. برای مثال قیمت رزین پلی استر غیر اشباع با قیمت وینیل استر متفاوت می باشد. قبل از خرید رزین ها باید اطلاعات کافی درباره شرکت ها و برند های تولید رزین را جمع اوری نمایید و بهترین شرکت را برای خرید انتخاب کنید.

بهترین برند تولید رزین برندی است که رزین هایی مستحکم و کار امد را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد و همچنین صادرات نیز دارد. زیرا همان طور که می دانید همیشه بهترین و با کیفیت ترین محصولات به کشور های دیگر صادر می شود.

برند های پیشنهادی ما به شما که مشتریان همیشه از آن ها راضی بوده اند، برند های رزیتان، کیتون فراپل و بوشهر می باشند. همچنین باید بدانید که پلی استر ها از لحاظ نوع اسید، نوع گیلکول و مونومر های به کار رفته در ان ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند و این تفاوت ها باعث تفاوت در قیمت نیز می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما