شرکت فروش رزین پلی استر اصفهان

رزین دارای نوع های متفاوتی می باشد که یکی از نوع های آن رزین پلی استر اصفهان می باشد . رزین پلی استر اما در کجا ها دارای کاربرد می‌ باشد ؟ رزین پلی استر در صنعت مجسمه سازی ، در ساخت های مختلف ، برای کفپوش ها و در در زیبایی خانه و.. استفاده می گردد .

شرکت فروش رزین پلی استر اصفهان

کیفیت انواع رزین پلی استر

کیفیت انواع رزین پلی استر

رزین های پلی استر رنگ شفافی را دارا می باشند . که رنگ آن ها تقریباً به رنگ زردی تمایل دارد .این نوع از رزین ها در صنعت های مختلفی استفاده می ‌شوند و خود نیز دارای نوع ها ی متفاوت و گوناگونی نیز می باشد این نوع رزین در برابر نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد و وقتی که رزین پلی استر وقتی با ماده مخصوصی ترکیب می شود بعد از یک زمانی مشخص درجه حرارت این ترکیب بالا تر می رود و سپس این ترکیب حالت ژله ای پیدا می ‌کند و پس از آن بعد از گذشت مدت زمانی مشخص ایت ترکیب محکم و سفت می‌ شود و تخلخل آن از بین می رود و وقتی که این ترکیب رزین محکم و سخت شد دیگر نمی توان آن را به حالت مایع اولیه در آورد .

یکی دیگه از نوع های رزین, رزین وینیل استر می باشد که این رزین نسبت به رزین پلی استر ویسکوزیته پایین تری را دارا می باشد . در واقع نوع ماده ای که در ساخت رزین به کار رفته است مقاومت شیمیایی و مقاومت مکانیکی و همچنین پایداری آن و مقاومت آن رزین را در برابر حرارت تعیین می نماید . رزینهای وینیل استر در ساخت پوشش سازه های فولادی و بتنی مقاوم در برابر ماده های شیمیایی و همچنین محیط های خورنده مثل محیط های اسیدی کاربرد دارا می باشد برای همین برای مخازن مواد شیمیایی مخزن های ذخیره آب مخزن های نگهداری مواد اسیدی استفاده می گردد

رزین پلی استر در مصرف های گوناگون و مختلفی از جمله برای کف پوش اتاق یا مجسمه سازی یا در تهیه سنگ های مصنوعی و در زیبایی خانه ساخت وسیله های تزیینی و در سرعت های مختلف دیگر ، استفاده می ‌گردد . از دیگر کاربرد های رزین وینیل استر می ‌توان به پوشش تجهیزاتی که در دمای بالا فعالیت دارند و تقویت چاه های آب و پوشش بتن مخزن های سوخت و ساخت فایبرگلاس و کانال ها و لوله کشی ها و در تجهیزات برق ، تجهیزات الکتریکی ای مثل تلویزیون و همچنین در ساخت پوشش سازه های فولادی نیز کاربرد دارا می باشد .

خرید انواع رزین پلی استر اصفهان

خرید انواع رزین پلی استر اصفهان

این شرکت مفتخر به فروش رزین و انواع رزین پلی استر اصفهان می باشد ، چنان چه شما عزیزان قصد خرید رزین پلی استر اصفهان را دارید این سایت یک گزینه ی مناسب برای خرید انواع رزین پلی استر اصفهان می باشد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما