شرکت فروش رزین غیر اشباع ایزو صادراتی

شرکت فروش رزین ایزو صادراتی غیر اشباع به دلیل این که محصول را بالاترین کیفیت عرضه می کند نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار خارجی هم مشتریان زیادی دارد. رزین های پلی استر غیر اشباع کاربرد های مختلفی دارند و اولین بار در سال 1935 تولید شده اند و با انواع رنگ ها، فیلرها و الیاف ها سخت می شوند.

شرکت فروش رزین غیر اشباع ایزو صادراتی

معرفی کامل انواع رزین های پلی استر

معرفی کامل انواع رزین های پلی استر

انواع رزین های پلی استر شامل گزینه های زیر می شوند:

  • رزین پلی استر ایزوفتالیک: در مقایسه با رزین پلی استر اورتوفتالیک مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالای دارد و از نظر کاربرد تفاوتی با رزین اورتوفتالیک ندارد ولی هنگامی که نیاز به خواص مهندسی و بالاتر باشد باید از این نوع رزین استفاده کرد.
  • رزین پلی استر اوتوفتالیک: از پر مصرف ترین رزین ها می باشد که در صنایع دریایی، لایه چینی کامپوزیت، فایبرگلاس، ساخت قایق و وان، ساخت لوله های مختلف و سنگ های مصنوعی استفاده می شود.

انواع رزین پلی استر مزیت های منحصر به فردی دارند و همین باعث شده خرید رزین پلی استر افزایش یابد به عنوان نمونه در برابر خوردگی مقاومت خوبی دارند به همین دلیل برای ساخت لوله های حاوی اسید، کشتی ها، مخزن، محصولات پتروشیمی و شیمیایی و هر محصولی که در معرض خوردگی قرار دارند استفاده می شوند علاوه بر این در مقابل حملات شیمیایی هم مقاومت آن ها فوق العاده است.

رزین های پلی استر به صورت گرماده خشک و پخته می شوند به همین دلیل رزین گرما سخت محسوب می شوند و در برابر آب و هوا مقاومت خوبی دارند و تا دمای 180 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و قیمت آن ها مناسبی است از رزین ها برای ساخت پنل های دیواری که با فایبرگلاس تقویت شده اند استفاده می کنند که این پنل های دیواری در آشپزخانه ها، رستوران ها و مکانی که باید دیوار های آن شست و شو شوند کاربرد دارند علاوه بر این برای ساخت مواد قالب سازی هم از رزین های پلی استر استفاده می کنند.

مرکز خرید رزین ایزو صادراتی ارزان قیمت

مرکز خرید رزین ایزو صادراتی ارزان قیمت

مرکز خرید رزین ایزو صادراتی ارزان قیمت از فعالان اصلی در این عرصه می باشد به همین دلیل همیشه و در همه حال باید تلاش کند که به بازار فروش این محصول رونق دهد به همین دلیل قیمت رزین ایزو را پایین در نظر گرفته است.

رزین ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند کاربرد های آن ها روز به روز افزایش یافته است به طوری که با تولید رزین های جدید مانند رزین وینیل استر که نسبت به دیگر رزین ها مقاومت فوق العاده دارد و به وسیله واکنش رزین اپوکسی با اسید های غیر اشباع تولید شده است که این نوع رزین در صنعت کامپوزیت کاربرد فراوانی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما