شرکت رزین پلی استر صنایع دریایی ایرانی

رزین پلی استر صنایع دریایی توسط شرکت ایرانی تولید کننده آن به فروش می رسد. رزین ها دسته ای از مواد گفته می شود که در حالت مایع چسبندگی بالایی دارند و پس از این که سرد شدند و حالت جامد به خود گرفتند از استحکام بالایی برخوردار می شوند. این ویژگی سبب شده است تا از انواع رزین ها در صنایعی مانند صنایع دریایی استفاده شود. 

شرکت رزین پلی استر صنایع دریایی ایرانی

انواع رزین پلی استر صنایع دریایی کدام است؟

انواع رزین پلی استر صنایع دریایی کدام است؟

همان طور که بیان شد، رزین ها موادی با درجه استحکام بالا در حالت جامد می باشند که به دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارند. 

ساده ترین شکل رزین که همه افراد آن را دیده اند همان صمغی است که از درختان استخراج می شود و نوعی رزین طبیعی به شمار می آید.

اما رزین ها به صورت مصنوعی نیز ساخته می شوند که در این راستا از مواد اولیه گوناگونی چون پلی استر برای ساخت آنها استفاده می شود. پلی استر از فرآورده های نفتی است که در صنعت رزین سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رزین ها در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارند که نمونه آن بخش کشتیرانی و دریانوردی است.

کلیه تجهیزاتی مانند کشتی، قایق و لنچ که با دریا مرتبط هستند به نوعی استفاده کننده از رزین ها می باشند. رزین پلی استر غیر اشباع در دو نوع ارتوفتالیک و ایزو فتالیک از جمله ترکیباتی هستند که در این بخش به کار گرفته می شوند. 

ترکیبات این دو رزین تقریبا مشابه است و فقط خصوصیات مکانیکی و میزان مقاومت رزین ایزوفتالیک بیشتر است. از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات در کشتی ها عبارت است از:

  • مقاومت در مقابل آسیب های شیمیایی و مکانیکی
  • جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت
  • افزایش میزان بازدهی کار
  • کاهش هزینه هایی مانند هزینه های تعمیر و نگهداری 

مرکز تولید بهترین رزین پلی استر ایرانی

مرکز تولید بهترین رزین پلی استر ایرانی

تولید رزین پلی استر در حال حاضر در شرکت های ایرانی با استفاده از قوانین و استاندارد های موجود صورت می گیرد. 

بهترین رزین پلی استر پس از تولید مورد آزمایش کنترل کیفی از جهت میزان مقاومت و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی قرار گرفته و پس از تایید کیفیت آن به مرحله تولید انبوه می رسد.

مهندسین و متخصصین چندی در این زمینه در مرکز تولید مشغول به فعالیت می باشند که در این زمینه از آخرین علم و دانش روز بهره گرفته و قادر به راهنمائی در جهت تولید بهتر این عناصر هستند.

استاندارد های خاصی در این زمینه به کار برده می شود که تمامی تولید کنندگان ملزم به رعایت آن می باشند. از این رو تمامی این تولیدات با اطمینان خاطر از سوی خریداران قابل استفاده خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما