شرکت تولیدی رزین پلی استر مجسمه سازی

شرکت تولیدی رزین پلی استر مجسمه سازی را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و به کارگیری فناوری های به روز تولید و به بازار عرضه می کند. از آنجا که رزین ها در مجسمه سازی کاربرد فراوانی دارند، شرکت توانسته با تولید انواع متنوعی از این محصول رضایت مشتریان را به بهترین شکل جلب نماید. در حال حاضر شرکت رزین پلی استر را علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می کند.

شرکت تولیدی رزین پلی استر مجسمه سازی

تفاوت رزین پلی استر مجسمه سازی و اپوکسی

تفاوت رزین پلی استر مجسمه سازی و اپوکسی

امروزه رزین ها کاربردهای متعددی در صنایع مختلف پیدا کرده اند. کاربردی ترین رزین های مصنوعی که استفاده از آنها رواج یافته به دو دسته رزین پلی استر و رزین اپوکسی تقسیم می شوند. البته این دو نوع رزین از نظر کارایی و ویژگی های ظاهری و البته کیفیت با یکدیگر تفاوت های بارزی دارند که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

اولین تفاوت بین رزین پلی استر مجسمه سازی با نوع اپوکسی در میزان تغییر شکل آن است. در حالیکه رزین های پلی استری تغییرات زیادی در حین و پس از قالب گیری پیدا می کنند، رزین های اپوکسی کمترین میزان این تغییرات را تجربه می کنند. استفاده از رزین های پلی استری مخاطرات بیشتری دارد. در حین استفاده از آنها بوی بسیار بدی استشمام می شود. این بو ناشی از آزاد شدن گاز استایرن در حین خشک شدن بوده که سمی می باشد.

این درحالی است که نوع اپوکسی بوی بدی ندارد و کار و استفاده از آنها آسانتر و سریعتر است. یکی از تفاوت های بارز این دو نوع رزین در قیمت آنهاست. رزین های اپوکسی قیمت بسیار بالایی داشته و گرانتر از انواع پلی استری هستند. یکی از دلایل گرانتر بودن رزین اپوکسی این است که می توان در دماهای بالا حتی تا 170 درجه هم آن را حرارت داد.

فروشگاه رزین پلی استر مجسمه سازی

فروشگاه رزین پلی استر مجسمه سازی

فروشگاه رزین پلی استر مجسمه سازی را به صورت عمده و با بهترین قیمت عرضه می کند. با گسترش فضای مجازی و اقبال مشتریان به خریدهای اینترنتی، فروش آنلاین این نوع از رزین ها هم گسترش بیشتری پیدا کرده است. اگر شما هم قصد خرید رزین پلی استر مخصوص مجسمه سازی را دارید و می خواهید در زمان صرفه جویی کنید، می توانید خرید خود را آنلاین و از طریق سایت ما انجام دهید.

فروش مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد. به همین دلیل تمامی قیمت های درج شده مناسبتر و بعضا کمتر از قیمت هایی است که ممکنست در بازار آزاد مشاهده نمایید. شما می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها در صورت دسترسی به اینترنت، خریدتان را غیرحضوری انجام دهید و هزینه کمتری بپردازید. ضمن آنکه محدودیت زمانی هم ندارید. چرا که فروش رزین پلی استر به صورت 24 ساعته انجام می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما