سفارش رزین پلیش سنگ ضد لغزش

رزین پولیش سنگ! چطور می‌شود! مگر می‌شود از رزین که از پایه نفت تهیه شده بر روی سنگ استفاده نمود؟ اصلا چرا باید سنگ را پولیش نمود؟ بله همه اینها امکان پذیر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش فنی از مواد‌های با پایه شیمیایی و نفتی در بسیاری از صنایع بهره گرفته می‌شود. برای آشنا شدن بیشتر با صنعت رزین و کاربرد‌های آن در صنعت سنگ، مطالعه این مطلب می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. سفارش رزین پلیش سنگ ضد لغزش

آنچه که باید در مورد رزین پلیش سنگ بدانید

آنچه که باید در مورد رزین پلیش سنگ بدانید

پولیش به فرایندی گفته می‌شود که به کمک آن می‌توان اقدام به درز گیری و براق نمودن سنگ نمود. به این فرایند واکس زدن سنگ نیز می‌گویند. درزگیری سنگ به کمک مواد رزین پولیش سنگ انجام می‌شود. این رزین‌ها به نان رزین اپوکسی نیز شناخته می‌شوند. از پولیش سنگ برای پر نمودن درزها و فرورفتگی‌های موجود در سنگ و برطرف نمودن نواقص آن استفاده می‌شود. از رزین‌ها در انواع مدل‌های پولیش استفاده می‌نمایند مانند:
پولیش آنتیک کننده:
در این نوع پولیش رزین استفاده شده سنگ را در برابر گرد و غبار و چربی محفوظ می‌کند و در ایران نیز رایج‌تر است. البته از این نوع پولیش روی سنگ مرمر نمی‌توان استفاده نمود. 

پولیش ضد لغزش:
این نوع پولیش هم به کمک رزین‌های پولیش سطح سنگ را مقاوم در برابر لغزش می‌نماید و نمی‌گذارد کسی بر روی سنگ سر بخورد. البته این نوع پولیش هم از سنگ‌ها در برابر چربی و گرد و غبار محفوظ می‌کند. رزین پولیش سنگ ضد لغزش در معابر عمومی سنگ فرش شده نیز استفاده می‌شود تا مانع از سر خوردگی شود. 
پولیش اپوکسی:
در این نوع پولیش از رزین‌های اپوکسی استفاده می‌شود. استفاده از این پولیش به علت خاصیت خاص خود بیشتر در مراکز بهداشتی و بیمارستانها استفاده می‌شود. ترکیبات این نوع پولیش به گونه‌‌ای است که از ورود هرگونه میکروب و باکتری به سطح جلوگیری می‌کند و آن را کاملا محافظت می‌نماید. 
پولیش رزین:
پولیش رزین از دیگر مدل‌های پولیش سنگ است. این پولیش که بر پایه آب می‌باشد برای براق کردن و جلا دادن به نمای ساختمان استفاده می‌شود. 

بزرگترین فروشنده رزین پلیش سنگ ضد لغزش

بزرگترین فروشنده رزین پلیش سنگ ضد لغزش

بزرگترین فروشنده رزین پولیش سنگ انواع رزین‌های پولیش را عرضه می‌نماید و برای راحتی مشتریان خود اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین نموده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از گرفتن مشاوره‌های لازم به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند و محصول را درب منزل تحویل بگیرند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما قبل از خرید از مشاوران ما مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید تا مناسب‌ترین مواد اولیه پولیش سنگ را بر مبنای نوع سنگ، میزان آسیب دیدگی سنگ و شرایط و محیط ی که سنگ در آن بکار رفته را انتخاب نمایید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما