راهنمای خرید رزین پلی استر مجسمه سازی

امروزه رزین ها در زمینه های مختلف از جمله صنعت خودرو ، صنعت خودرو و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر از این ماده پرکاربرد در تولید هنرهای تجسمی و جواهرات ظریف نیز استفاده شده است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله تفاوت های بین رزین اپوکسی و رزین پلی استر مجسمه سازی را بررسی می کنیم.

راهنمای خرید رزین پلی استر مجسمه سازی

مقایسه رزین پلی استر مجسمه سازی

مقایسه رزین پلی استر مجسمه سازی

این نوع رزین ها نوعی پلی استرهای اشباع نشده هستند. رزین های پلی استر غیر اشباع رزین های ترموستاتیکی هستند و توانایی پخت از مایع به جامد را دارند به شرط آنکه شرایط مناسب برآورده شوند. رزینهای پلی استر غیر اشباع با انواع اشباع متفاوت است که در این روش قابل درمان نیستند. بنابراین، در این مقاله، برای تسهیل خواننده، به رزین های پلی استر نامناسب، پلی استر گفته می شود. پلی استرها دو مرحله واکنش کلی ندارند:

  1. واکنش “فشرده سازی” که در زیر توضیح داده شده است در طول مرحله تولید در یک راکتور شیمیایی بین مونومرها صورت می گیرد.
  2.  یک واکنش “افزایشی” که هنگام پخت بین استایرن (با سایر مونوپرسورهای رقیق کننده مانند ییلیل تولوئن) و تک ذرات اشباع نشده (مانند مالئیک) با کمک یک فعال کننده و تسریع کننده و در بخش پخت رزین، به طور مفصل رخ می دهد. مورد بررسی قرار می گیرند.

در شیمی، نمک از واکنش بین یک پایه و یک اسید تشکیل می شود. با استفاده از الکل های دو منظوره گلیکولی خاص (مانند مونوپروپیلن گلیکول یا اتیلن گلیکول)، پلی استر و آب در واکنش با یک اسید دو عاملی (مانند آنهیدرید فتالیک یا اسید ایزوفتالیک) تولید می شود. این واکنش به همراه اضافه کردن ترکیباتی مانند اسیدهای دوعلوض اشباع و تک قطعه های قابل عبور، فرآیند اولیه ساخت خرید رزین پلی استر در یک راکتور شیمیایی را تشکیل می دهد. به همین روش، انواع مختلفی از رزین های پلی استر با خواص مختلفی از انواع مختلف اسیدها، الکل ها و مونومرهای با خصوصیات مختلف تولید می شوند. در اینجا چند متداول برای ساخت رزین های پلی استر مورد استفاده قرار گرفته است.

فروش ویژه بهترین رزین پلی استر مجسمه سازی

فروش ویژه بهترین رزین پلی استر مجسمه سازی

بسیاری از افراد رزین پلی استر ISO را می شناسند و با عملکرد این محصول و مزایا و مضرات آن به خوبی آشنا هستند. این محصول از ترکیب و واکنش اسیدهای آلی دو عاملی تشکیل شده و به یک ماده شیمیایی تبدیل می شود که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش محصول فوق به دلیل ویژگی های موجود در حال حاضر بسیار بالا بوده و از تولید بالایی برخوردار است. برای فروش رزین پلی استر با بالاترین کیفیت و درجه یک، می توانید انواع مختلفی از آنها را تهیه کرده و با کمترین هزینه بهترین نوع کالا را خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما