خرید رزین پلی استر بی رنگ کیلویی

رزین پلی استر بی رنگ ، که در ابتدا به شکل مایع و کاملا بی رنگ است و با افزودن هاردنر به آن به یک ماده ی سفت و با استحکام بالا و کاربردی تبدیل میشود که در صنایع مختلف میتوان از آن استفاده کرد . این نوع پلی استر پس از سفت و محکم شدن دیگر به حالت اولیه و مایع خود باز نمیگردند.

و برای استفاده از این محصول باید دمای کارگاه یا محیطی که در آن از این رزین استفاده میشود روی ۲۰ درجه باشد تا این ماده در دمای طبیعی خود خشک شود و کیفیت اصلی آن حفظ شود.

و به دلیل بوی زننده ای که این نوع رزین در موقع استفاده از خود منتشر میکند باید محیط کارگاه تهویه مناسب داشته باشد تا کارکنان آن بعد از مدتی کار با این ماده دچار مشکل نشوند.

خرید رزین پلی استر بی رنگ کیلویی

خصوصیات رزین پلی استر بی رنگ چیست؟

خصوصیات رزین پلی استر بی رنگ چیست؟

رزین پلی استر بی رنگ یکی از باکیفیت ترین رزین های تولید ایران است که در صنایع مختلف میتوان از آن استفاده کرد .

و اسید اشباع را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

تنوع رنگی و طراحی بسیار فوق‌العاده ای دارد.

تولید آن راحت و ساده است.

قیمت مناسب و ارزانی دارد.

و مهمتر از همه اینکه کیفیت بالا و درجه یکی دارد .

و در صنایعی همچون ؛ دکمه سازی ، مجسمه سازی ، زیور آلات ، دکوراسیون داخلی ، مبلمان ، سنگ مصنوعی و… کاربرد دارد .

به دلیل هزینه ی بالایی که چوب دارد و هم طرح و تنوع رنگی در آن کم است و قیمت بالایی دارد،پلی استر بی رنگ جایگزین خوبی برای چوب ساخت لوازم خانگی و مبلمان شده است .

به علت کیفیت بالایی که دارد وسایلی هم که با آن ساخته میشوند عمر زیادی میکنند و در صورت خرابی هم به راحتی قابلیت بازیافت و تجزیه را دارند و به محیط زیست هیچ آسیبی وارد نمی‌کنند.

از مواد تشکیل دهنده این نوع پلی استر میتوان به جاذب یو وی ، استایرن ، پیگمنت ، فیلرها، غلیظ کننده ها، و در بعضی موارد الیاف به آن افزوده میشود که اجازه ترک خوردگی به رزین را نمی‌دهد.

بازار فروش رزین پلی استر بی رنگ

بازار فروش رزین پلی استر بی رنگ

هم اکنون شرکت ما کار خود را در زمینه فروش رزین پلی استر بی رنگ آغاز کرده است و شما عزیزان میتوانید برای خرید رزین بی رنگ کیلویی بدون واسطه و به طور مستقیم و آنلاین این محصول را سفارش داده و درب منزل خود انرا تحویل بگیرید.و در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید .

با توجه به اینکه از این محصول استفاده زیادی میشود و در صنایع مختلف کاربرد دارد خرید کیلویی آن به صرفه تر است و با خرید عمده این محصول میتوان آنرا با قیمت کمتری خریداری کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما