خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک به صورت اینترنتی به سراسر کشور توسط شرکت های متخصص و فعال در ایران با قیمت مناسب و ارائه گواهی تضمین کیفیت انجام می شود.

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک

رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک

رزین پلی استر غیراشباع ایزوفتالیک درجه یک، در واقع رزین پلی استر برمبنای ایزوفتالیک اسید حل شده در مونومر استایرن با قابلیت واکنش-پذیری و ویسکوزیته متوسط می باشد.

خصوصیات رزین پخته شده

  • قدرت کششی :۹۰ مگاپاسکال
  • مدول کششی: ۴ گیگاپاسکال
  • افزایش طول در نقطه شکست:۶-۷ درصد
  • سختی بارکل: حداقل ۴۰

این رزین مقاومت بالایی در برابر نور ماوراء بنفش و شرایط جوی نابه-سامان، به دلیل ماهیت شیمیایی و وجود اصلاح کننده های لازم دارد.
رزین پلی استر ایزوفتالیک مایع، توسط زنجیره های اتصالات عرضی به یک رزین جامد تبدیل می شود.
این فرآیند به واسطه ایجاد رادیکال های آزاد در پیوندهای دوگانه به وجود می آید و در طول یک واکنش زنجیری انتشار پیدا می کند.
به هنگام استفاده از این رزین به علت آتش گیر بودن، پوشیدن دستکش ضدحلال مناسب و استفاده از ماسک ضدگاز اکیدا توصیه می گردد.
رزین پلی استر ایزوفتالیک با حداکثر پایداری ۶ ماه از زمان تولید، همواره در ظروف بسته بندی اولیه به صورت سر پوشیده در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و به دور از تابش مستقیم نورخورشید قابل نگهداری است.

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک

موارد کاربرد رزین پلی استر ایزوفتالیک

رزین پلی استر ایزوفتالیک با درجه کیفیت بالا در تولید قطعات کامپوزیتی فایبرگلاس با خواص مکانیکی بی نظیر، مقاومت شیمیایی و هیدرولیز بسیار بالا از جمله موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • لوله های انتقال سیالات،
  • مخازن نگهداری مواد شیمیایی،
  • قایق های مورد استفاده در دریاهای مناطق گرمسیر و غیره.

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک

آنچه که در رزین های پلی استر تفاوت قیمت ایجاد می کند؛ فناوری ساخت، کیفیت، تازگی و میزان ایجاد اتصالات عرضی هستند. از این رو خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک نیازمند انتخاب شرکت فروش متخصص است.
شرکت های فعال زیادی در ایران، به منظور تولید عمده انواع رزین های غیر اشباع حضور دارند. خریداران می توانند از طریق سایت، نوع رزین را با بالاترین کیفیت و به قیمت تولید از معروف ترین برندها خریداری نمایند.
متاسفانه در بازار ایران، رزین های پلی استر وارداتی بی کیفیت ورود پیدا کرده اند و رزین ها دارای انواع مختلف با درجه کیفیت های متفاوت هستند. هر چند دلالان را در زمینه ی اختلافات قیمتی نیز نمی توان نادیده گرفت.
با توجه به موارد ذکر شده، به خریداران توصیه می شود به نکات زیر در زمان انتخاب شرکت توجه نمایند:

  • ارائه ی قیمت های رقابتی و مناسب توسط شرکت،
  • داشتن شرایط لازم برای همکاری های طولانی مدت،
  • داشتن امکانات لازم جهت خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور،
  • عرضه ی مناسب و باکیفیت رزین پلی استر ایزوفتالیک درجه یک در بسته بندی های باکیفیت و استاندارد که دارای مهر کارگاه سازنده هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما