تولید کننده رزین پلی استر کربنات کلسیم

رزین پلی استر کربنات

رزین ها موادی هستند ک از آن ها در مجسمه سازی و کار های صنعتی استفاده می کنند.

رزین های پلی استر نیز از ترکیبات الکل ها و اسید های آلی تشکیل می شود. اسید های آلیی که در ترکیب رزین ها استفاده می شود ماییک اندریک و فتالیک اندریک نام دارند. رزین های پلی استر گرم و سخت می باشند اما باقی رزین ها گرم و خشک می باشند.

تولید کننده رزین پلی استر کربنات کلسیم

ویژگی رزین پلی استر کربنات چیست؟

ویژگی رزین پلی استر کربنات چیست؟

این رزین های پلی استری بنا به ویژه گی ها و کارکرد هایی ک دارند بطور کلی به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته اول که رزین پلی استر ایزوفتالیک میباشد استحکام و مقاومت فیزیکی و مکانیکی بسیار زیادی دارد که با دسته دیگر که مقام مقایسه شود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو زین در زمانی که به یک نوع رزین تخصصی تر و مهندسی تر نیاز داشته باشند در این نوروز این مورد بسیار مناسبی می باشد.

دسته دوم که نیز رزین پلی استر نام دارد. این نوع رزین یکی از پر استفاده ترین و پر رایج ترین نوع رزین می باشد از این نوع رزین بیشتر مواقع در بخش‌های فایبرگلاس، سنگ های مصنوعی، صنایع دریایی، ساخت قایق و کامپوزیت های چینی استفاده می شود.

رزین های پلی استر مزایای بسیار ی نیز دارند. رزین های پلی استری قابلیت ترکیب شدن با حلال های مختلف را دارند و مقاومت آنها بسیار بالاست هم چنین در برابر شرایط آب و هوایی و عواملی که محیط را تخریب می‌کند نیز مقاومت بسیاری دارند، به صرفه اقتصادی می‌باشند و از باقی رزین ها ارزان‌تر هستند. رزین های پلی استرمقاوت در برابر گرما و حرارت بالا را دارند و همچنین برای الیاف شیشه های مرطوب کننده مناسبی می باشند.

رزین های پلی استر به عنوان رنگ شان در برابر نور تغییر نمی کند در زمینه های صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در ساخت و تهیه آثار هنری مثل تابلوهای برجسته و مجسمه سازی استفاده می شود در برابر هوا در عرض یک روز روز صفر میشود و به منظور جلوگیری از ساییدگی در ساخت قطعات الکتریکی استفاده زیادی دارد.

خرید مستقیم رزین پلی استر کربنات

خرید مستقیم رزین پلی استر کربنات

امروز با توجه به کاربرد پرکاربرد بودن این نوع رزین ها صادرات و واردات آنها در تمامی جهان صورت می‌گیرد و رواج دارد همچنین رزین پلی استر وارداتی در کشور ما نیز وجود دارد.فروشگاه اینترنتی ما در زمینه فروش رزین پلی استر و انواع دیگر رزین ها فعالیت دارد سعی دارد بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.شما نیز می توانید برای خرید رزین پلی استر، رزین کربنات کلسیم و انواع آن و یا اطلاع از قیمت آن در سایت با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما