تولید رزین پلی استر غیر اشباع فایبرگلاس

رزین پلی استر فایبرگلاس، رزین های مصنوعی اشباع نشده ای هستند که در اثر واکنش اسیدهای آلی دو پایه و الکل های پلی هیدر ایجاد می شوند. انیدرید مالئیک ماده اولیه ای است که معمولاً با عملکرد دی اکسید استفاده می شود. از رزین های پلی استر در ترکیب قالب ورق، ترکیب قالب فله و تونر برای چاپگرهای لیزری استفاده می شود. 

تولید رزین پلی استر غیر اشباع فایبرگلاس

موارد استفاده از رزین پلی استر فایبرگلاس

موارد استفاده از رزین پلی استر فایبرگلاس

پانل های دیواری ساخته شده از رزین های پلی استر تقویت شده با فایبرگلاس – اصطلاحاً پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس (FRP) – به طور معمول در رستوران ها، آشپزخانه ها، حمام ها و سایر مکان هایی که نیاز به دیوارهای قابل شستشو با نگهداری کم دارند، استفاده می شود. همچنین از آنها به طور گسترده ای در کاربردهای لوله های خشک شده در محل استفاده می شود. همچنین توسط وزارت حمل و نقل ایالات متحده برای استفاده به عنوان پوشش در جاده ها و پل ها مشخص شده است.

در این کاربرد آنها به عنوان پوشش های بتونی پلی استر PCO شناخته می شوند. اینها معمولاً بر اساس اسید ایزوفتالیک ساخته می شوند و در سطوح بالا با استایرن بریده می شوند، معمولاً تا 50٪ .1 از پلی استرها در چسب های پیچ لنگر نیز استفاده می شود ، اگرچه از مواد مبتنی بر اپوکسی نیز استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها سیستمهای بدون استایرن را معرفی و ادامه می دهیم، این عمدتا به دلیل مشکلات بو است. بیشتر رزین های پلی استر مایعات چسبناک و کم رنگ هستند که از محلول پلی استر در یک مونومر، معمولاً استایرن تشکیل شده است.

پلی استرهای غیر اشباع، پلیمرهای چگالشی هستند که در اثر واکنش پلیولها (همچنین به عنوان الکلهای پلی هیدریک شناخته می شوند)، ترکیبات آلی با چندین گروه عملکردی الکل یا هیدروکسی، با اسیدهای دیابازیک اشباع یا اشباع نشده ایجاد می شوند. پلیول های معمولی مورد استفاده گلیکول هایی مانند اتیلن گلیکول است. اسیدهای مورد استفاده اسید فتالیک، اسید ایزوفتالیک و اسید مالئیک است. آب، یک محصول جانبی از واکنش های استری، به طور مداوم حذف می شود و واکنش را به اتمام می رساند. استفاده از پلی استرهای غیر اشباع و مواد افزودنی مانند استایرن باعث کاهش ویسکوزیته رزین می شود. 

مراکز عرضه رزین پلی استر فایبرگلاس

مراکز عرضه رزین پلی استر فایبرگلاس

مجموعه ما دارای یکی از بهترین مراکز عرضه رزین فایبرگلاس در ایران می باشد. این رزین های پلی استر حرارتی هستند و مانند سایر رزین ها به صورت گرمازا بهبود می یابند. در نتیجه ، استفاده بیش از حد از مواد آغازگر، به خصوص با وجود کاتالیزور، می تواند باعث دود یا حتی احتراق در طی فرآیند پخت شود. کاتالیزور بیش از حد نیز می تواند باعث ترک خوردن محصول یا تشکیل ماده لاستیکی شود. برای خرید ارزان قیمت رزین فایبرگلاس با ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما