توزیع کننده رزین ایزوفتالیک عمده

معمولا برای توزیع رزین ایزوفتالیک عمده شرایط چندان ویژه ای اعمال نمی شود. همین که خریدار قصد خرید داشته باشد و سفارش خرید خود را با شرایطی که در نظر دارد به ثبت برساند، می تواند این نوع رزین پلی استر غیر اشباع را با قیمت مناسب و منطقی و حتی کمی ارزانتر از عراق بازار خود خریداری کند.

توزیع کننده رزین ایزوفتالیک عمده

ماهیت شیمیایی رزین ایزوفتالیک

ماهیت شیمیایی رزین ایزوفتالیک

در مورد ماهیت شیمیایی رزین های ایزوفتالیک که از گروه رزین های پلی استر غیر اشباع هستند باید گفت که در ساختار آنها از گروه استر استفاده بیشتری شده است و از پر مصرف ترین نوع رزین ها در صنایع کامپوزیت هستند.

در تهیه این رزین ها از واکنش یک یا چند الکل که دو یا چند عاملی هستند استفاده می شود. انواع غیر اشباع این رزین ها قابل حل در حلال های فعال هستند که عمدتا با عنوان مونومر استایرن شناخته می شوند که دو وظیفه را در این رزین ها انجام می دهند:

  1. گرانروی رزین ایزوفتالیک را کاهش می دهد.
  2. چون مونومرها دارای پیوند دوگانه هستند در نقش عامل شبکه ای کننده نیز انجام وظیفه می کنند.

همانطور که می دانید با اتصال مولکول های پلی استری در محلی که نقاط غیر اشباع وجود دارد، رزین به یک ساختار شبکه ای سخت تبدیل می شود که این واکنش شبکه ای شدن با اضافه کردن میزان کمی کاتالیزور که می تواند از پراکسید های آلی باشد، آغاز می شود و تحت حرارت یا به کمک ماده شتاب دهنده در قالب رادیکال آزاد تجزیه شده و به دلیل انفعالات شیمیایی بین حلال و پیوند های غیر اشباع موجود در رزین، آن را به جامد تبدیل می کند.

عرضه عمده رزین ایزوفتالیک

عرضه عمده رزین ایزوفتالیک

عرضه رزین ایزوفتالیک در بازار ویژه این محصول به صورت آنلاین یا حضوری از این جهت بیشتر به صورت عمده انجام می شود که این محصول در صنعت کامپوزت استفاده های فراوانی دارد. رزین های پلی استر غیر اشباع در صورتی که در ساختار آنها از اسید فتالیک نوع ایزو استفاده شود با نام رزین غیر اشباع ایزوفتالیک معرفی می شوند و اگر با اسید فتالیک نوع ارتو تولید شوند رزین غیر اشباع ارتوفتالیک خواهند بود.

عرضه این رزین ها با اهداف کاربردی در زمینه هایی است که قرار باشد محصولی در محیط هایی با مواد شیمیایی و مواد خورنده مورد استفاده قرار گیرد، در چنین شرایطی از رزین های ایزوفتالیک در قالب لایه های ژلی یا ژل کوت استفاده می شود.

از مزایای رزین های ایزوفتالیک می توان به این موارد اشاره نمود:

  • استحکام خمشی و کششی بالا
  • مقاومت بالا در برابر آب و مواد شیمیایی

از آنجایی که موارد کاربردی این محصولات در صنایع مختلف بسیار زیاد است، لازم است دسترسی های ساده تری برای آنها در سراسر کشور وجود داشته باشد، به جهت دسترسی بهتر و ساده تر در هر جای کشور می توانید از مشاورین فروش این مجموعه کمک بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما