بازار واردات رزین پلی استر غیر اشباع

بازار واردات رزین پلی استر غیر اشباع، همواره گرم بوده و رونق خوبی را از خود به نمایش می گذارد. علت این موضوع، وجود طیف وسیعی از مشاغل و صنایع است که حرفه آنها به نوعی استفاده از رزینهای پلی استر غیر اشباع را ضرورت پیشبرد اهداف خود می داند. بازار رزین پلی استر، با حجمی از تقاضا در این رابطه روبروست که می بایست به آسان ترین شکل ممکن محصولات درخواست شده را به دست آنها برساند.

بازار واردات رزین پلی استر غیر اشباع

نحوه افزایش سرعت پخت رزین پلی استر

نحوه افزایش سرعت پخت رزین پلی استر

ترکیب رزین پلی استر با خشک کن و قرار دادن آن در مجاورت دما و حرارت بالا آن را به صورت ژله ای در می آورد و پس از آن محکم و مقاوم می نماید. نکته ای که در این باره می توان به آن اشاره کرد این است که در این فرایند این امکان وجود دارد که افراد بتوانند زمان سفت شدن را خود تنظیم نمایند.
نحوه افزایش سرعت پخت رزین پلی استر با کم و یا زیاد کردن خشک کن که اصطلاحاً با آن هاردنر نیز گفته می شود، صورت می پذیرد. به صورت کلی مقدار هاردنر، 2 درصد می باشد که این عدد قابل تنظیم است. لایه های بسیار نازک رزیهای پلی استر فرایند سفت شدن به سختی صورت می پذیرد و بخش فوقانی آن حالت چسبندگی خود را خواهد داشت. در این شرایط میزان هاردنر به 4 درصد برسد، مناسب است؛ اگر میزان هاردنر از 4 درصد بالا برود پلی استر شکننده و ترد خواهد شد.
روش دیگری که با آن می توان سرعت پخت را افزایش داد افزودن شتاب دهنده هاست. ماده شتاب دهنده از ترکیبات کبالت به وجود آمده و معمولاً بنفش هستند. افزوده شدن این مواد به رزینهای پلی استر، زمان سفت شدن و بستن رزین پلی استر را کاهش می دهد و البته رنگ آن نیز تغییر کرده و به زرد یا قرمز نزدیک می گردد. به غیر از آن اضافه کردن ترکیبات شتاب دهنده، حرارت را هم بالا می برد، زیرا سرعت پلیمریزاسیون، افزایش یافته و در نتیجه تولید حرارت بیشتری صورت می پذیرد.
افراد می بایست نهایت دقت را داشته باشند که ماده هادرنر و شتاب دهنده را به هیچ عنوان همزمان مخلوط نکنند، زیرا ممکن است با واکنش و انفجار روبرو شوند؛ بنابراین در ابتدا بهتر است ماده شتاب دهنده و سپس ماده هاردنر به این فرایند اضافه نمایند.

ارائه انواع رزین پلی استر غیر اشباع

ارائه انواع رزین پلی استر غیر اشباع

یکی از مواد اولیه ای که در ساخت مجسمه و تولید برخی از سنگهای مصنوعی و یا دیگر مصارف صنعتی به کار می رود، رزین پلی استر است. یکی از انواع این محصولات، رزین پلی استر غیر اشباع می باشد که مصارف متعددی داشته و بسیاری از مشاغل و صنایع به صورت ویژه از آن بهره مند می شوند.
ارائه رزین پلی استر غیر اشباع از سوی مراکز و واحدهای خرید و فروش آن صورت می گیرد. این واحدها با عرضه انواع رزین پلی استر غیر اشباع، در صدد آن هستند که نیاز بازارهای داخلی به این ماده را رفع نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما