پخش رزین پلی استر smc با قیمت استثنایی

رزین جزو موادی است که از زنجیره های طبیعی مونومر ها ساخته می شود و به دو صورت طبیعی و مصنوعی هستند و کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد.

یکی از انواع مختلف رزین ها نوع پلی استر smc است که دسته بزرگی از رزین های سنتزی محسوب می شوند و دارای دو گروه اشباع شده ترموپلاستیک و غیر اشباع ترموست می باشند.

این فروشگاه اینترنتی به پخش رزین پلی استر smc با قیمت استثنایی می پردازد و شما می توانید خرید خود را از این طریق انجام دهید.

پخش رزین پلی استر smc با قیمت استثنایی

موارد استفاده از رزین پلی استر smc

موارد استفاده از رزین پلی استر smc

رزین پلی استر smc کاربرد های فراوانی دارد ولی بیشتر در صنعت ساخت مجسمه سازی از آن استفاده می شود این مواد در ابتدا به شکل مایع بوده و غلظتی شبیه به مربا دارند وقتی زمانی که با هارنر ترکیب می شوند حرارت آن ها افزایش پیدا می کند و به حالتی شبیه به ژله تبدیل می شوند تا بعد از چند ثانیه سخت و محکم شوند.

آمیزه ی قالبگیری ورقه ای smc در رزین های پلی استر به صورت ورقه ی چرم و با ضخامت حدود ۳ تا ۵ میلی متر از مواد است که بین دو فیلم نازک از پلی اتیلن قرار دارد و مواد آن هم شامل ترکیبی از الیاف شیشه بریده شده و خمیری پلی استر غیر اشباع می باشد.

این نوع رزین ها معمولا بسیار چسبناک می باشند و معمولا در الکل قابل حل شدن هستند و در آب به هیچ وجه حل نمی شوند و از این خاصیت سبب می شود تا در صنعت چسب سازی هم بسیار پرکاربرد باشند.

مرکز تولید رزین پلی استر smc در ایران

مرکز تولید رزین پلی استر smc در ایران

انواع مختلف رزین ها وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و کاربرد های خودشان را دارند از جمله ی رزین ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. رزین اپوکسی
  2. رزین پلی استر
  3. رزین وینیل استر
  4. رزین فنولیک
  5. رزین آلکیدی
  6. رزین پلی یورتان
  7. رزین فوران
  8. رزین متیل متاکریلات 
  9. رزین پلی کربنات

از بین همه ی این رزین های مختلف نوع پلی استری آن معروف تر و پر مصرف تر می باشد به گونه ای که تولید رزین پلی استر روز به روز در حال افزایش می باشد و خریداران بسیاری خواهان این ماده ی شیمیایی می باشند و همچنین از آن برای تغلیظ فرمولاسیون smc استفاده می کنند.

به دلیل بالا رفتن میزان تقاضای این محصول مراکز تولید رزین پلی استر ایرانی بسیاری در کشور به وجود آمده اند و شما می توانید برای تهیه ی راحت و بدون واسطه ای این مدل رزین به این سایت مراجعه و محصول مورد نظر خودتان با شرایط عالی خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما