پخش رزین پلی استر وارداتی غیر اشباع

کامل ترین تعریفی که می توان از رزین پلی استر وارداتی غیر اشباع داشت این است که این مواد از ترکیب دی اسیدهای اشباع شده و دی الکل ها تشکیل شده است که برای ساخت قطعات خاصی مانند قایق و شناورها، قطعات کامپوزیتی، انواع مختلف لوله ها، ماستیک، فایبرگلاس، ایرانیت، بتونه سنگی و ژلکوت مورد استفاده قرار می گیرد‌. رزین پلی استر غیر اشباع توسط کارخانه های تولیدی داخلی و خارجی در خط تولید این محصولات تولید و توسط شرکت پخش به صورت گسترده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

پخش رزین پلی استر وارداتی غیر اشباع

برند های رزین پلی استر وارداتی را بشناسید

برند های رزین پلی استر وارداتی را بشناسید

با وجود اینکه در کشورمان کارخانجات معتبری در زمینه تولید انواع رزین پلی استر به فعالیت مشغول هستند، اما برندهای وارداتی نیز که در سایر کشورها تولید شده و توسط شرکت های واردکننده رزین پلی استر به ایران وارد می شوند نیز طرفداران خاص خود را داشته و به سبب دوام و مقاومت بالایی که دارند مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند.

شایان ذکر است معمولا از رزین ها برای ساخت انواع مختلف بتن های پلیمری، صنعت ریخته گری، ساخت مبلها، شناورهای دریایی، صنایعی مانند چسب سازی، مقاوم سازی مخازن آب و انواع فایبرگلاس استفاده های فراوانی می شود.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از مهمترین کاربردهای رزین غیر اشباع می باشد و از این نوع مواد در صنایع مختلف دیگری همچون مجسمه سازی، کامپوزیت، صنایع هوایی و بسیاری دیگر می توان بهره مند شد؛ رزین هایی که برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می گیرد ویسکوزیته مناسبی دارند و دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی نیز هستند که این امر باعث می شود نفوذ پذیری آنها در الیاف بالا باشد.

فروشنده ارزانترین رزین پلی استر غیر اشباع

فروشنده ارزانترین رزین پلی استر غیر اشباع

فروشنده رزین پلی استر غیر اشباع این محصولات را به صورت گسترده عرضه نموده است چند نمونه از آنها را در بازار ارائه می کند.
برخی از رزین های عرضه شده توسط این فروشنده نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارند و قابلیت کشش، خمش و ضربه پذیری در آن ها بالاست، برخی از این محصولات نیز در برابر شعله مقاوم هستند و برای فضای ساختمان یا قطارها مناسب می باشند. عملکرد این محصول به گونه ای است که در هنگام آتش سوزی مانع از گسترش شعله شده و به صورت اطفاء عمل خواهد کرد.
قابل ذکر است رزینهای غیر اشباع دیگری نیز وجود دارد که در صنعت ریخته گری کاربرد دارد و برای سازه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت رزین های پلی استر که بخاطر مقاومت بالا، خاصیت مرطوب کنندگی و خواص مکانیکی که دارد به صورت عمومی مورد استفاده می شود. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما