وارد کننده مواد سازنده فایبرگلاس

فایبرگلاس یکی از  مقاوم ترین نوع پوشش می باشد. به همین دلیل به در ساخت بسیاری از قطعات از این محصول استفاده می‌شود که مقاومت بسیار بالایی دارد. این ماده خاصیت عایق دارد و از پوسیدگی محصولات جلوگیری می‌کند و به همین دلیل وارد کننده مواد سازنده فایبرگلاس این محصول را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا شما خریداران گرامی می توانید این محصول را با کیفیت و قیمت بسیار عالی تهیه نماییدوارد کننده مواد سازنده فایبرگلاس

مهم ترین قطعات ساخته شده با مواد فایبرگلاس

مهم ترین قطعات ساخته شده با مواد فایبرگلاس

فایبرگلاس یک نوع کامپوزیت است که برای ساخت قطعات محکم و سبک استفاده می‌شود این محصول از الیاف شیشه و رزین تشکیل شده و بیشترین الیاف مورد استفاده در تولید این قطعات، به صورت الیاف سوزنی و حصیری می باشد.
الیاف حصیری باعث بالا رفتن استحکام قطعات می‌شود و همچنین وزن قطعات را بالا می‌برد و قیمت آن نسبت به الیاف سوزنی بالاتر است الیاف سوزنی باعث کاهش وزن محصول می گردد و  از مقاومت بالایی برخوردار است معمولاً در تولید قطعات فایبرگلاس با کیفیت از ترکیب این دو الیاف استفاده می‌شود.
فایبرگلاس کاربرد بسیار زیادی در انواع صنایع دارد. بیشترین استفاده آن برای یک تولید قایق ساده شناور در آب و همچنین قطعات حساس هواپیما است که در عین سبک بودن باید بتواند مقاومت بسیار زیادی حتی بیشتر از فولاد داشته باشد.
مهمترین قطعات و کاربردهای مواد فایبرگلاس را می‌توان به قطعات خودرو، نمای ساختمان سازی، طراحی داخلی و ویترین مغازه ها، ساخت ‌مجسمه، مبلمان و صنایع نظامی و هوافضا و همچنین بدنه  کاور تجهیزات پزشکی و دستگاههای صنعتی، اشاره کرد.
فایبر کلاس می تواند تا حدود ۲۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم باشد اما قرار گیری مداوم این محصول در برابر دما باعث کاهش استحکام قطعات می گردد. یکی از محصولاتی که در فایبرگلاس وجود دارد رزینهای اپوکسی می باشد که بسیار مقاوم در برابر عوامل شیمیایی و همچنین عایق الکتریسیته بسیار خوبی است. مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و شرایط خاص محیطی دارد و به همین دلیل کاربرد اصلی آن نظامی و هوایی است.
زمانی که فایبرگلاس به شکل جامد تغییر شکل بدهد، دیگر سرما و گرما در آن اثر نخواهد کرد و این محصول در برابر ریشه درختان بسیار مقاوم است و اگر زمانی فشاری به ساختمان وارد شود این پوشش مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می دهد.

عرضه بهترین مواد سازنده فایبرگلاس

عرضه بهترین مواد سازنده فایبرگلاس

امروزه بسیاری از شرکت های واردات مواد سازنده فایبرگلاس را به صورت مستقیم وارد کشور می‌کنند تا از این مواد به توان در مصارف گوناگون استفاده کرد مرکز ما با عرضه بهترین مواد سازنده  فایبرگلاس توانسته به تولید محصولات با کیفیت کمک کند و جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و نحوه خرید از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما