قیمت رزین پلی استر 20 کیلویی

رزین های پلی استر یکی از انواع رزین های مصنوعی می باشند که کاربرد بسیار فراوانی در تولید مواد مختلف قالب سازی یا تونر چاپگر لیزری دارند همچنین از این محصولات به عنوان رنگ کوره نیز تا حدود زیادی استفاده می شود. قیمت رزین پلی استر با وجود این همه کاربرد نسبتاً ارزان می باشد و اغلب در حجم های ۲۰ کیلویی به بازار عرضه می ‌شود. قیمت رزین پلی استر کیلویی را می توانید از فروشنده این محصول در بازار رزین پلی استر جویا شوید و به راحتی سفارش دهید.

قیمت رزین پلی استر 20 کیلویی

روش تولید رزین پلی استر چگونه است؟

روش تولید رزین پلی استر چگونه است؟

برای تولید انواع رزین های پلی استر باید واکنش بین اسید های آلی دو عاملی و انواع الکل های چند عاملی به روش صنعتی و آزمایشگاهی ایجاد شود تا رزین پلی استر تولید گردد. رزین های پلی استر غیر اشباع مرسوم ترین انواع این محصول هستند که از واکنش الکل های هیدریک یا پلی ال ها با انواع مختلف اسیدهای کربوکسیلیک دو عاملی به وجود می آیند.

از جمله انواع مختلف پلی ال ها که کاربرد بیشتری در تهیه رزین دارد می‌توان به اتیلن گلیکول اشاره کرد و از میان اسیدهای آلی می توان به اسید مالئیک و اسید فتالیک که جزء مرسوم ترین انواع اسیدهای آلی و ماده اولیه مورد نیاز برای تولید رزین های پلی استر غیر اشباع می باشند اشاره نمود.

این نوع رزین ها گرما سخت هستند به این معنی که تحت تاثیر حرارت متراکم شده و بافت بسیار سختی پیدا خواهند کرد به همین جهت برای ساختن محصولاتی همچون مجسمه و یا پنل های ساختمانی کاربرد بسیار زیادی دارند. انواع رزین پلی استر به روش های مختلفی تولید می شوند و دارای کاربردهای متفاوتی هستند. از رزین پلی استر در تهیه پنل برای دکوراسیون آشپزخانه، رستوران همچنین به عنوان دیوارهای قابل شستشو استفاده می شود.

فروشگاه انواع رزین پلی استر غیر اشباع کیلویی

فروشگاه انواع رزین پلی استر غیر اشباع کیلویی

یکی از انواع مختلف رزین ها که کاربرد بیشتری در صنایع گوناگون هنری و صنعتی دارد رزین پلی استر غیر اشباع می باشد. این محصول در فروشگاه عرضه کننده کیلویی این محصول به خریداران عرضه می ‌شود و کسانی که به صورت عمده به این محصول نیاز دارند می ‌توانند مستقیماً با این فروشگاه تماس برقرار کنند و اطلاعات بیشتری در مورد انواع رزین عرضه شده حاصل نمایند همچنین می توانند به وب سایت فروشگاه نیز مراجعه نموده و از قیمت کیلویی این محصول مطلع شده به صورت آنلاین آن را سفارش دهند.

این محصول به صورت کیلویی و غالبا در دبه های پلاستیکی 20 کیلویی قرار داده می شود و به کلیه نقاط ایران می تواند ارسال گردد تا هنرمندان و فعالان صنایع مختلف از جمله سازندگان مصالح ساختمانی از آن استفاده نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما