قیمت رزین پلی استر فایبرگلاس کیتون

رزین ها از محصولات بسیار پرکاربرد برای ساخت محصولات هستند. رزین پلی استر فایبرگلاس از انواع رزین های ساخته شده از برخی مشتقات نفتی و پشم شیشه است که بیشترین کاربرد را در مخازن آب و اسید دارد. این محصول در بندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. رزین پلی استر کیتون یکی از انواع این محصول است. قیمت روز این رزین با توجه به میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند و روند صادرات آن می تواند بر قیمتش بسیار تاثیرگذار باشد.

قیمت رزین پلی استر فایبرگلاس کیتون

انواع محصولات رزین برند ایران کیتون

انواع محصولات رزین برند ایران کیتون

شرکت ایران کیتون یکی از شرکت های معتبر در سطح کشور در زمینه تولید انواع رزین ها به ویژه رزین های پلی استر اشباع می باشد که تحت لیسانس شرکت  هولز آلمان اقدام به تولید محصولات خود می نماید. این شرکت اولین تولید کننده رزین های اشباع در سطح کشور می باشد و برندی شناخته شده به شمار می رود.

در این شرکت ۴ نوع محصول مختلف با کاربردهای جداگانه تولید می گردد که برخی از آنها در صنایع مختلف نقش پوشش را داشته و برخی دیگر به عنوان روغن های بلند و کوتاه پوششی در صنایع چوب و مبلمان کاربرد دارند. از جمله انواع محصولات رزین برند ایران کیوان می توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد: 

رزین پلی استر اشباع IK 1000X70 : این رزین اشباع ۷۰ درصد به صورت جامد در زایلن می باشد و به عنوان پوشش ورق های فلزی و رنگ صنعتی کاربرد دارد.

رزین ملامین فرمالدئید بوتیلاتد : این نوع رزین 60 درصد جامد بوده و در ترکیبی از تولوئن/ ایزوبوتانول قرار دارد و از آن به عنوان رنگ کوره استفاده می شود.

رزین آلکید روغن بلند : پایه این رزین ها از نوع اسیدهای چرب بلند روغن است و کاربرد آنها به عنوان رنگ تیکسوتروپ و پرایمر های ضد خوردگی می باشد.

رزین آلکید روغن کوتاه : پایه اصلی این روغن سویا و DCO است و از آن به عنوان لعاب برای کفپوش های مختلف چوبی همچنین به عنوان پرایمر برای ماشین آلات استفاده می شود.

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع اقدام به تولید انواع مختلف این رزین و عرضه آن به بازار نموده است تا کارگاه ‌ها و صنایع مختلف بتوانند نیاز خود به انواع این رزین را از این طریق با پایین ترین قیمت ممکن تامین نمایند.

خرید رزین از کارخانه تولیدی آن بهترین گزینه برای این صنایع است. برای خرید این محصول می توان به وب سایت کارخانه مراجعه نموده و از انواع محصولات تولیدی این کارخانه با مشخصات ریز و دقیق آنها مطلع شد سپس به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش خرید هر یک از این رزین ها را نهایی نموده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس خریدار ارسال شود.

این محصول در حجم های مختلف قابل عرضه است و از دبه های چند لیتری تا به صورت بشکه ای می تواند به وسیله خریداران سفارش داده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما