قیمت خرید فایبرگلاس درجه 1

کامپوزیت یا فایبر گلاس امروزه در کارخانه های صنعتی و مکان های مختلف کاربرد وسیعی دارد که این امر به دلیل کیفیت بالای آن می باشد و بسیار پرفروش است و با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می شود، قیمت فایبرگلاس درجه یک در خرید عمده و مستقیم مناسب تر است و پارامتر های متعددی مانند نحوه تولید، شرکت سازنده و برند آن، میزان عرضه و تقاضا و .. در تعیین قیمت دخیل هستند.

قیمت خرید فایبرگلاس درجه 1

آشنایی با مراحل تولید فایبرگلاس

آشنایی با مراحل تولید فایبرگلاس

مراحل تولید فایبر گلاس شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ابتدا آماده کردن مواد مورد نیاز مانند رزین پلی استر و اپوکسی، پشم شیشه، واکس مخصوص و تینر، مواد تقویت کننده.
  • ترکیب کردن مواد بالا به میزان مشخص و معین با هم با استفاده از دستگاه های مجهز.
  • استفاده از واکس و پولیش برای جداسازی فایبر گلاس از قالب آن.
  • رنگ زدن سطح با استفاده از مواد مخصوص و تقویت کننده به بهره گیری از قلم رنگ.
  • پس از خشک شدن الیاف شیشه ای یا پشم شیشه به صورت چند لایه روی قالب قرار داده می شود.
  • سطح آن با استفاده از رزین پلی استر به خوبی‌ آغشته شده و تمامی قالب را پوشش می دهد و سپس به خوبی هواگیری آن انجام می شود.
  • در این مرحله فایبر گلاس آماده می شود و در ابعاد و ضخامت های متنوع با بهترین بسته بندی راهی بازار فروش می گردد.

انواع فایبرگلاس شفاف باکیفیت با توجه به استاندارد بودن از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد و در برابر تغییرات دمایی و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد همچنین در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.

تولید عمده فایبرگلاس

تولید عمده فایبرگلاس

در حال حاضر تولید عمده فایبرگلاس خام در کارخانه های تولید کننده با بهترین کیفیت و به وسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود و در بسته بندی مناسب راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد، بسیاری از این تولید کنندگان انواع فایبر گلاس را علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کنند که با توجه به کیفیت درجه یک در آنجا نیز بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد.

انواع فایبرگلاس امروزه بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و این امر به دلیل کیفیت مرغوب آن و کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلف می باشد که بسیاری از مشتریان این محصول را به صورت عمده و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به تولیدکنندگان و سایت های خرید معتبر تهیه می کنند که با توجه به مزایای زیاد امروزه این نوع خرید رونق زیادی پیدا کرده است و طرفداران بسیاری در سطح کشور دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما