عرضه مواد فایبرگلاس اصفهان

فایبرگلاس ماده ای است که از رشته های سرامیکی بیشمار بسیار خوب دی اکسید سیلیکون (SiO2) تشکیل شده است. در طول تاریخ شیشه ساز ها شیشه های زیادی را امتحان کرده اند، اما تولید گسترده این ماده تنها با اختراع ماشین ها و ابزارهای تصفیه شده تر امکان پذیر است. قصد تهیه این مواد را دارید؟ مجموعه ما اقدام به عرضه مواد فایبرگلاس اصفهان نموده است. با ما همراه باشید.

عرضه مواد فایبرگلاس اصفهان

ماده زمینه تولید مواد فایبرگلاس

ماده زمینه تولید مواد فایبرگلاس

 پشم شیشه ، که امروزه معمولاً از آن به عنوان فایبرگلاس استفاده می شود ، تا سال 1938 توسط Russell Games Slayter ، در کورنینگ ، ابداع نشده بود ، به عنوان ماده ای که می تواند به عنوان عایق در ساخت و ساز ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. . این شرکت تحت نام تجاری فایبرگلاس به بازار عرضه شد ، که از آن زمان به عنوان یک برند محبوب در کشورهای انگلیسی زبان تبدیل شده است.
فایبرگلاس معمولاً به عنوان یک ماده عایق شناخته می شود. همچنین به عنوان ماده تقویت کننده با بسیاری از محصولات پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول برای ساختن پلاستیک تقویت شده با شیشه ، به نام فایبرگلاس با استفاده از متونیونی نیز شناخته می شود ، نوعی از مواد کامپوزیت متشکل از پلیمر تقویت شده با الیاف. به همین دلیل ، در اصل رفتارهای مشابه سایر ترکیبات ساخته شده از فیبر و پلیمر مانند فیبر کربن را به نمایش می گذارد. اگرچه به اندازه فیبر کربن آنقدر قوی و سفت نیست ، اما بسیار ارزان تر و شکننده تر است.

فایبرگلاس از رشته های نازک ساخته شده از سیلیکا یا فرمولاسیون های شیشه ای خاص است ، که به داخل رشته های قطر کوچک اکسترود شده و مناسب برای فرآیندهای بافی است. روش گرم کردن و ساختن الیاف ریز از شیشه برای هزاره ها شناخته شده است. با این حال ، استفاده از این الیاف برای مصارف نساجی بسیار جدیدتر است: فقط تاکنون امکان تولید الیاف شیشه ای و رشته های ذخیره شده در طول برش های استاندارد فراهم شده است. اولین تولید تجاری فایبرگلاس در سال 1936 رخ داد. در سال 1938 ، شرکت شیشه ای ایلینویز و کارخانه شیشه کورنینگ برای تشکیل شرکت فایبرگلاس کورنینگ ادغام شدند. هنگامی که این دو شرکت برای تولید و ترویج فایبرگلاس گرد هم آمدند ، رشته های فایبرگلاس مداوم را معرفی کردند.

متداول ترین انواع فایبرگلاس شیشه ای کلاس E (شیشه E: شیشه آلومینو بوروسیلیکات با وزن کمتر از 1٪ اکسیدهای قلیایی است که عمدتا برای پلاستیک تقویت شده با شیشه استفاده می شود ، اما از کلاس های A نیز استفاده می شود (شیشه الف: شیشه آهک قلیایی با اکسید بورون کمی یا بدون آن) ، کلاس E-CR (شیشه E-CR: سیلیکات آهک قلیایی با کمتر از 1٪ وزنی بر وزنه اکسیدهای قلیایی ، با مقاومت بالا در برابر اسیدها) ، کلاس C (شیشه C: لیوان آهکی قلیایی با مقدار بالای اکسید بور ، به عنوان مثال در الیاف شیشه ای با رشته های کوتاه استفاده می شود) ، کلاس D (D-شیشه: شیشه بوروسیلیکات با ثابت دی الکتریک بالا) ، کلاس R (شیشه R: شیشه سیلیکات آلومینیومی بدون MgO یا CaO با عملکرد مکانیکی بالا) و کلاس S (شیشه S: شیشه سیلیکات آلومینو بدون CaO اما با محتوای بالای MgO با استحکام کششی بالا) می باشند.

فروش بهترین مواد فایبرگلاس در اصفهان

فروش بهترین مواد فایبرگلاس در اصفهان

مجموعه ما اقدام به فروش مواد فایبرگلاس با بهترین کیفیت در اصفهان نموده است. محصولت ما در کنار کیفیت بالا از یک قیمت استثنایی  و باور نکردنی نیز برخوردار اند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پسرامون شرکت و محصولات ما، دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، استعلام قیمت محصولات و ثبت سفارش و خرید مواد فایبرگلاس با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. بزرگترین افتخار مجموعه ما ارائه بهترین محصول به شما مشتریان عزیز می باشد. در این شک نکنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما