عرضه رزین پلی استر آمین دار از کارخانه

رزین پلی استر آمین دار که از آن با عنوان رزین فایبرگلاس نیز یاد می شود یک پلیمر است.از رزین پلی استر در بسیاری از صنایع، از ساخت و ساز گرفته تا هوا فضا، استفاده شده است. با ارائه خواص فیزیکی و شیمیایی باورنکردنی، در مقایسه با رزین های دیگر مانند اپوکسی ها و یورتان ها نیز نسبتاً ارزان است. هم اکنون عرضه زرین پلی استر آمین دار از درب کارخانه با قیمت ویژه آغاز شده است. جهت خرید زرین پلی استر به آدرس های سایت مراجعه نمایید.

عرضه رزین پلی استر آمین دار از کارخانه

آشنایی با انواع رزین پلی استر

آشنایی با انواع رزین پلی استر

 استفاده از انواع زرین پلی استر ساده و با کاربردهای فراوان، در بسیاری از برنامه ها جزء اصلی را شکل می دهد. چهار نوع اصلی از رزین های پلی استر موجود است. اینها به چهار دسته عمده رزین تقسیم می شوند: وینیل استر، الكید، پلی استر اشباع و پلی استر غیر اشباع. اصطلاح “رزین پلی استر” تا حد زیادی به “رزین پلی استر غیر اشباع” اشاره دارد مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد.
انواع رزین پلی استر یک عنصر حیاتی در پیشرفت بخشهای مختلف در طول قرن 20 و قرن 21 است. رزین های پلی استر غیر اشباع در سطح جهان به عنوان یکی از محبوب ترین رزین های ترموست قرار دارند. بیش از 2 میلیون تن رزین های پلی استر غیر اشباع برای سقف های مسطح، لوله‌ها، مخازن ذخیره سازی و سایر پوشش های ضد آب و همچنین اجزای با مشخصات بالا برای ساخت و ساز، صنایع دریایی، هوا فضا و صنایع خودرو استفاده می شود.
رزین های پلی استر غیر اشباع دارای پایداری حرارتی و گرمائی بالا، جمع شدگی کم و مقاومت مکانیکی خوبی در صورت ترکیب با الیاف شیشه برای ایجاد ساختارهای ترکیبی هستند. در ادامه این مقاله به برخی خصوصیات انواع زرین پلی استر اشاره می نماییم. با ما همراه باشید.

  • انعطاف پذیر: رزین های پلی استر برای کاربردهای ساختاری که به درجه ای از حرکت نیاز دارند ترجیح داده می شوند و بسیار انعطاف پذیر هستند. این پلی استرهای انعطاف پذیر عمدتاً با کشیدگی زیاد در هنگام شکست، استحکام رانش با درجه مقاومت مناسب تعریف می شوند.
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی: در حالی که انواع زرین پلی استر مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی دارند، تلاش برای افزایش مقاومت شیمیایی با اصلاح ترکیب رزین گزارش شده است.
  • کاربرد عمومی: انواع رزین های پلی استر برای اهداف عمومی رزینی را در صنعت تولید می کنند که معمولاً برای ساخت و ساز (سقف تخت ، ناودان و غیره) و عایق رطوبتی ضد آب (استخر و روکش آب) و تعمیرات استفاده می شود. 
  • مقاوم در برابر سایش: بسیاری از برنامه های کاربردی در صنایع مختلف از طریق سایش سطح، دچار فرسودگی بالا می شوند. به همین ترتیب،انواع زرین پلی استر مقاوم در برابر سایش گزارش شده است. این موارد کاربردهای صنعتی بسیاری دارند و برای ورقه های الیاف شیشه به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید رزین پلی استر غیر اشباع آمین دار

مرکز خرید رزین پلی استر غیر اشباع آمین دار

همانطور که می دانید رزین پلی استر غیر اشباع از دو نوع ایزو فتالیک و اورتو فتالیک می باشد که با کبالت و پراکساید از حالت مایع به جامد تبدیل می شود.
مرکز خرید رزین پلی استر غیر اشباع آمین دار، تامین کننده اصلی رزین صادراتی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت، انواع این محصولات را در کم ترین زمان ممکن، به هر نقطه در داخل و خارج از کشور ارسال می نماید. همچنین این مجموعه با هدف رضایتمندی مشتریان، محصولات کیفی شیمیایی و پتروشیمی را در بازار های هدف با قیمت های رقابتی و تحویل به موقع با خدمات مطلوب تامین می‌نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما