شرکت فروش رزین پلی استر مخازن

به انواع مختلفی از پلیمرها که در ساختار خود گروه شیمیایی استر –COO دارند ، پلی استر گفته می شود. پلی استرها با واکنش یک یا چند اسید دو یا چند فعال و یک یا چند الکل دو یا چند فعال بدست می آیند که با توجه به ساختار و مواد اولیه خود به دو دسته اشباع و غیر اشباع تقسیم می شوند. در کاربردهای رزین فقط از پلیمر پلی استر غیراشباع استفاده می شود. از این رو مجموعه ما شرکت فروش رزین پلی استر مخازن می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

شرکت فروش رزین پلی استر مخازن

بررسی انواع رزین پلی استر مخازن

بررسی انواع رزین پلی استر مخازن

پلی استر اشباع نشده در فرمول بندی نهایی خود دارای یک سری پیوندهای دوگانه کربن-کربن است که تمایل به اتصال متقابل دارند و یک شبکه سه بعدی گسترده را تشکیل می دهند. اگر از اسیدهای اشباع نشده در تولید پلیمرهای پلی استر استفاده شود ، محصول نهایی نیز دارای ساختار پلی استر غیراشباع است و می تواند به عنوان رزین مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است که از پلیمر پلی استر با حرارت نرم در ساخت ظروف پلاستیکی و پارچه های مصنوعی و از پلی استر گرماست اشباع شده در صنعت رنگ و پوشش سطحی استفاده می شود و فقط پلیمر اشباع نشده پلی است که به صورت پیوند خورده است. رزین در صنعت کامپوزیت. اسید غیر اشباع: دو نوع اسید غیر اشباع ، انیدرید مالئیک و اسید فوماریک ، رایج ترین اسیدهای اشباع نشده مورد استفاده در تولید رزین پلی استر هستند.

الکل دو عاملی (گلیکول ها): در ساختار این مواد دو گروه هیدروکسیل وجود دارد. متداول ترین گلیکول مورد استفاده در صنایع رزین پلی استر ، پروپیلن گلیکول است. اسید اشباع: افزودن آن باعث کاهش شکنندگی رزین و افزایش انعطاف پذیری می شود. در میان اسیدهای اشباع شده مورد استفاده در رزین ، اسید ارتوفتالیک و اسید ایزوفتالیک بیشتر رایج است و به ترتیب رزین نهایی پلی استر پلی اشباع نشده (ارتو) و ISO (Iso) نامیده می شوند.

رزین ISO مقاومت مکانیکی ، حرارتی و شیمیایی بهتری دارد و قیمت آن حدود 10٪ بیشتر از رزین ارتو است. مونومر: از مونومر برای تسریع و تسهیل پخت پلی استر ، کاهش غلظت رزین و تسهیل کار با رزین استفاده می شود. رایج ترین مونومر مورد استفاده در رزین پلی استر ، استایرن است ، بوی رزین ناشی از بوی استایرن. 30٪ تا 50٪ وزن رزین پلی استر از استایرن تشکیل شده است.

با افزودن مونومر استایرن ، امکان ژل زدن رزین پلی استر برای به حداقل رساندن واکنش و جلوگیری از ژل ناخواسته در حین تولید و استفاده از رزین ، حدود 0.2٪ مهار کننده (کاهنده) از نوع هیدروکیتون (HQ) یا تولدروکیتون (THQ) وجود دارد. ) به رزین اضافه می شود. با افزودن مواد افزودنی ضد حریق مانند آلومینیوم تری هیدرات (ATH) ، رزین های پلی استر می توانند خود خاموش شوند.

اگر استانداردهای بالایی از مقاومت در برابر آتش قطعات کامپوزیتی با افزودن مواد هالوژنه (انیدرید تتراکلرو-فتالیک و آنیدرید کلروئندیک HET) به رزین پلی استر مورد نظر باشد ، می توان رزین های مقاوم در برابر آتش به نام پلی رزین تهیه کرد. استروژن معروف است.

بازار تولید رزین پلی استر مخازن

بازار تولید رزین پلی استر مخازن

شرکت ما در زمینه تولید انواع رزین پلی استر مخازن فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع می کند به طوری که به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی نیز صادرات می شود که می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات این محصول به سایت ما مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما