ساخت رزین پلیش سنگ ایرانی

رزین پلیش سنگ ایرانی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار  است، همچنین کارایی بالایی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصولات درجه سختی بسیار زیادی دارند به همین دلیل در برابر ضربات مختلف، به راحتی دچار آسیب نمی شوند و خش بر نمی دارند. رزین پلیش سنگ های ایرانی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با رعایت استانداردهای روز ساخته می شود.

ساخت رزین پلیش سنگ ایرانی

برترین ویژگی رزین پلی استر سنگ ایرانی

برترین ویژگی رزین پلی استر سنگ ایرانی

در این بخش برترین ویژگی های رزین پلی استر سنگ ایرانی را معرفی خواهیم کرد و با مزایای این محصول آشنا خواهیم شد. برخی از این ویژگی های عبارتند از:

  1. درجه سختی فوق العاده محصول بر هیچ کس پوشیده نیست.
  2. از دیگر ویژگی های اصلی محصول، عدم انعطاف ناپذیری آن است.
  3. این محصول را می توان به راحتی تعمیر کرد و مورد ساب قرار داد. انجام عمل ساب و پولیش بر روی سطح محصول موجب رفع خط و خش آن می شود و به همین دلیل محصول همواره تازگی و نو بودن خود را حفظ خواهد کرد و سطح براق آن، زیبایی خاصی در محیط ایجاد خواهد کرد.
  4. رزین های پلی استر کاملا خالص می باشند و فاقد رنگدانه هستند.
  5. این محصول رنگ های متنوع و با کیفیتی دارد به خصوص رنگ های سیاه و سفید آن هیچ گاه دچار افت کیفیت نمی شوند، البته رنگ ها دیگر در اثر استفاده نامناسب کمی دچار افت کیفیت خواهند شد.
  6. رزین های پلی استر سنگ نوع ایرانی محصولاتی کاملا خالص هستند.
  7. رزین در اثر ترکیب مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها به دست می آید و در شرایط کاملا استاندارد تهیه می شود.
  8. به منظور پوشش های حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  9. در صورت نیاز توسط حلال هایی مانند الکل حل می شود.
  10. رزین های پلی استر به دو گروه اصلی اشباع و غیر اشباع تقسیم می شوند.
  11. ساختار اولیه این محصولات در اثر گرما ذوب می شوند و در اثر سرما به حالت جامد در می آیند، به همین دلیل با هاردنر ترکیب می شود و حالت سخت و مقاومی به خود می گیرد تا جایی که این محصول را دیگر نمی توان تبدیل به مایع کرد.

صادرات رزین پلیش سنگ ایرانی

صادرات رزین پلیش سنگ ایرانی

ساخت رزین پلیش سنگ با استفاده از مواد اولیه مرغوب، صورت می گیرد. صادرات رزین پلیش سنگ به کشورهای مختلف انجام می شود و ایران یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه صادرات رزین به شمار می رود.

سالانه مقادیر زیادی از این محصولات به کشورهایی مانند، ترکیه، عراق، هند، قطر، چین و … صادر می شوند. صادرات رزین پلیش سنگ های ایرانی به صورت عمده و در قیمت های مناسب انجام می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما