خرید رزین پلی استر مرغوب با قیمت عالی

امروزه انواع آثار هنری ساخته شده با رزین پلی استر بسیار مورد توجه بوده و با زیبایی منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند، کالاهای متنوعی مانند انواع ظروف دکوری و مجسمه های بسیار زیبا و جذاب و همین طور کارهای صنعتی؛ جهت خرید رزین پلی استر مرغوب با قیمت عالی با ما همراه باشید.

خرید رزین پلی استر مرغوب با قیمت عالی

نشانه های انواع رزین پلی استر مرغوب

نشانه های انواع رزین پلی استر مرغوب

امروزه می توان کالاهای تولید شده بسیار متنوعی را مشاهده کرد که ظاهر بسیار متفاوتی از هم دارند ولی مواد اولیه تمامی آن ها رزین پلی استر می باشد مانند انواع مبلمان و میزهای ناهارخوری و انواع قاب عکس و … و انواع دیگر محصولات با طیف بسیار بالا و مدل های گوناگون.

رزین پلی استر مایعی است که با ترکیب شدن با هاردنر خشک شده و قابلیت بالایی در شکل پذیری دارد، این ماده به شکل یک مایع چسبناک و شفاف عرضه می گردد که جهت انواع روکش، ساخت اشیا و قالب گیری نورد استفاده قرار گرفته و معمولا همراه با پارچه های فایبر گلاس استفاده می گردد.

انواع رزین پلی استر به صورت شفاف و کدر موجود بوده و با کاتالیزور ترکیب می گردد، از نشانه های انواع پلی استر مرغوب می توان به دوام بالا جهت استفاده در مصارفی چون مجسمه سازی، تولید سنگ مصنوعی و تولیدات صنعتی اشاره کرد، این ماده پس از سفت شدن غیر سمی بوده و قابلیت بالایی در سمباده کشی و همین طور مته کاری دارد.

از مهم ترین مزایای استفاده آن می توان به:

  • استفاده و نحوه تولید آسان و در نتیجه پایین آمدن هزینه های تولید و قیمت تمام شده کالا
  • استفاده آسان برای تولید محصولات نیازمند قالب گیری با طراحی های ظریف
  • استفاده برای تولید مبلمان و لوازم منزل به جای چوب منبت کاری شده با طراحی بسیار زیبا و مقرون به صرفه
  • قابل استفاده برای موارد قالب سازی
  • دیوارهای قابل شستشو
  • و …

هر چه از رزین مرغوب تری استفاده شود و ترکیبات هاردنر و … صحیح تر باشد کالای ساخته شده عمری طولانی تر و کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت.

قیمت رزین پلی استر در مقایسه با رزین اپوکسی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد که علت آن فروش به صورت انبوه و عمده می باشد،

قیمت روز رزین پلی استر در سال 99

قیمت روز رزین پلی استر در سال 99

قیمت این محصول بسیار متغیر بوده و بنا بر میزان عرضه و تقاضایی که روز به روز برای آن بیشتر می شود تغییر بسیاری داشته است، از جمله دیگر عوامل موثر در این زمینه می توان به قیمت ارز، کیفت جنس و میزان استقبال از محصولات تولید شده از این ماده اولیه اشاره نمود.

قیمت روز رزین پلی استر در سال 99 را می توان به صورت آنلاین از همین مجموعه استعلام نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما