خرید رزین پلی استر قایق سازی بشکه ای

رزین پلی استر قایق چیست؟ یکی از بزرگ‌ترین صنایع جهان صنعت کشتی سازی و قایق سازی است و از مواد اولیه ساخت قایق و کشتی در این صنعت، رزین پلی استر است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه، اطلاعاتی تکمیلی و مفید در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم؛ 

خرید رزین پلی استر قایق سازی بشکه ای

بهترین رزین پلی استر برای قایق سازی

بهترین رزین پلی استر برای قایق سازی

رزین های پلی استر دارای دو نوع مصنوعی و طبیعی هستند. 

رزین طبیعی از شیرهٔ برخی درختان تراوش می‌شود که برای این منظور باید خراش‌هایی در تنه درختان به وجود آورد تا شیرهٔ آن بیرون بریزد. 

نوع دوم که به آن رزین اشباع نشده هم می‌گویند، در صنایع که با شیمی سر و کار دارند تولید می‌شود. 

برای صنعتی بزرگی مثل قایق سازی رزین طبیعی به هیچ عنوان نمی‌تواند پاسخگو باشد، به همین دلیل نوع مصنوعی آن که به صورت انبوه و بشکه‌ای تولید می‌شود، برای این کار مناسب است. 

دلیل استفاده از رزین در ساخت قایق‌ها، خاصیت ضد آبی و عدم خوردگی و پلاسیدن است. 

رزین‌ها در برابر آب مانند چربی‌ها رفتار می‌کنند و اجازه نفوذ نمی‌دهند. بنابراین استفاده از این مایع بر روی بدنه قایق‌ها سبب جلوگیری از نفوذ آب به درون قایق و نجات از غرق شدن می‌شود. 

همچنین به دلیل اینکه آب نمی‌توان به درون پوسته‌های سازنده قایق‌ها نفوذ کنند، بنابراین احتمال اینکه بدنه قایق خورده شود، کاهش می یابد. 

رزین‌های مورد استفاده در این صنعت دو نوع رزین پلی استر ایزوفتالیک و اورتوفتالیک است و بهترین نوع رزین پلی استر در این صنعت رزین ایزوفتالیک است. 

دلیل آن این است که رزین ایزوفتالیک ترکیبات شیمیایی قوی‌تری نسبت به ارتوفتالیک داشته و به همین منظور در برابر خوردگی و نفوذ آب مقاوم‌تر است و استفاده از آن مقرون به صرفه خواهد بود. 

فروشگاه رزین پلی استر قایق کیلویی

فروشگاه رزین پلی استر قایق کیلویی

امروزه ساخت انواع قایق ماهیگیری و قایق تفریحی افزایش یافته است و به دنبال این امر تقاضا برای تولید رزین پلی استری نیز بیشتر می‌شود. 

به این ترتیب می‌توان گفت که امروزه صنعت خرید فروش این محصول بسیار پر رونق بوده و سودآور است. 

قیمت این محصول به کیفیت، شرکت سازنده و نحوه خرید آن بستگی دارد. 

در صورت خرید عمده، قیمت آن به دلیل اینکه محصول با مقدار وزن زیاد و به صورت یک جا خریداری می‌شود، پایین می‌آید و به سود مشتری خواهد بود. 

متقاضیان میتوانند جهت خرید رزین پلی استر کیلویی و بشکه‌ای به فروشگاه رزین پلی استر مراجعه کنند و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما و اطلاع از قیمت و نحوه خرید، اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما