استعلام قیمت رزین پلی استر فایبرگلاس

یکی از انواع رزین های پلی استر اشبا نشده که با الیاف شیشه حصیری یا سوزنی ترکیب شده و ماده ای بسیار سخت به نام کامپوزیت تشکیل می دهد که در بین مرد به رزین پلی استر فایبرگلاس معروف است. جهت خرید این رزین با کیفیت و مرغوب و برای استعلام قیمت آن می توانید به فروشگاه اینترنتی و وب سایت ما مراجعه کنید و آن را با قیمت مناسبی و در کمترین زمان سفارش دهید.

استعلام قیمت رزین پلی استر فایبرگلاس

ویژگی انواع رزین پلی استر

ویژگی انواع رزین پلی استر

پلی استرها گروه بزرگی از رزین های مصنوعی هستند که به دو گروه مجزا تقسیم می شوند، پلی استرهای اشباع شده که در اثر حرارت و گرما ذوب می شوند و در اثر سرما جامد می شوند و مولکول های خطی با شاخه های جانبی کمی تولید می کنند.
اما غیر اشباع ها ترکیبی هستند که هنگام گرم شدن ذوب نمی شوند و در دمای بسیار بالا غیرقابل برگشت و تجزیه نا پذیر می شوند و رزینهای اشباع نشده، که ترکیبات پلیمری هستند و پیش سازهای آن ها مایعات چسبناک زرد با وزن مولکولی متوسط و کم با پیوند عرضی هستند.
این پلی استرها ماکرومولکول هایی با ساختار پلی استر هستند که از تعامل اسیدهای اشباع نشده یا انیدریدها و الک های پلی هیدرولیک حاصل از ترکیب اسید و الکل حاصل می شوند.

اما چند مورد از ویژگی های انواع رزین پلی استر فایبرگلاس:

  • داشتن مقاومت حرارتی بالا
  • داشتن یک عدد اسیدی خاص
  • داشتن مقاومت مکانیکی عالی
  • دارای مقاومت کششی بالا
  • داشتن رطوبت مناسب و جذب آب کم
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی، فیزیکی و شیمیایی

از این پلی استر ها در ساخت مواد قالب گیری، به عنوان تونر در چاپگرهای لیزری و به عنوان حامل در رنگ های پلی استر کوره استفاده می شود و در پانل های دیواری ساخته شده از رزین پلی استر تقویت شده با فایبرگلاس معمولاً در رستوران ها، آشپزخانه ها و مکان های دیگری که نیاز به دیوارهای قابل شستشو دارند، نیز استفاده می شوند.

مرکز تولید رزین پلی استر فایبرگلاس عمده

مرکز تولید رزین پلی استر فایبرگلاس عمده

شرکت تولیدی و مرکز تولید رزین پلی استر فایبرگلاس با تولید محصولات با کیفیت و رقابتی توانسته سهم عمده ای از بازار فروش این محصول را به خود اختصاص دهد، تولید کننده این رزین های پلی استر با استفاده از خطوط تولید پیشرفته، پرسنل ماهر و آموزش دیده و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته است محصولات خود را با نام تجاری مختلف و به روش های متفاوت به مشتریان خود عرضه کند.
خرید رزین پلی استر فایبرگلاس توسط نمایندگی های فروش و سایت های معتبر در سراسر کشور به مشتریان ارائه می شود.قیمت این رزین های پلی استر بسته به مواد اولیه مورد استفاده و سازنده متفاوت است، اما یکی از معتبر تربن و ارزان ترین مرکز ارائه این محصول وب سایت ما می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما